@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
26 sep, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Fick precis ett nytt fins smeknamn
Aggis! 26 sep, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
HJÄLPMIG HAR SKOLFOTO I MORGON AAAAAA
26 sep, 2012 19:20 |
|
Caius
Elev |
Efter tre jävla veckor av att ha mått skit men aldrig blivit riktigt sjuk så jag måste ligga i sängen och vara död har jag nu äntligen åtminstone fått 37,3 grader, vilket jag egentligen inte klassar som feber än. Fast på samma gång så sitter jag ju med en alvedon i kroppen också, fast den börjar i och för sig bli gammal nu och borde sluta ha någon inverkan på mig eftersom det är cirka två och en halv timma sedan jag tog den.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 26 sep, 2012 19:20 |
|
linnvendela
Elev |
26 sep, 2012 19:28 |
|
Wrackspurt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Borttagen: Höst-känsla-aktigt hår nu ♥ Men snart färgar jag över som planerat :' Undrar vad folk kommer säga, jag har inte förvarnat dem är du seriös? du kan ju inte skriva så där utan att lägga upp en bild på håret :3 eller åtminstone beskriva det lite mer detaljerat AHAHAHAHA. ![]() Fortfarande en hemlighet, typ Men så fort jag tar ett kort (imorgon med bättre ljus då) så får ni se :O jag hoppades först att du skulle säga att du fått Lokis frisyr när jag såg bilden :3 Och, nu vill jag tillägga att det är imorgon C: Haha nej XD jag har precis haft svart hår. Min lillebror däremot kör med Loki-frisyr :3 Men här får du då Amazing :O Ibland önskar jag att jag själv skulle våga göra något med mitt hår, åtminstone klippa lugg, men åh... Jag kanske skulle ångra mig, eftersom jag sparat ut håret i nästan tio år.... :3 inte för att det växer något längre och det är slitet och... jag är ändå rätt nöjd över det... men lugg vore... kanske awesome.... Don't worry, you are just as sane as I am. 26 sep, 2012 19:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MissLollo: Alltså jag hr tänkt på en sak, när man chattar nu för tiden kan det ibland vara typ såhär: Jag: Hej Kompis: Heej! Jag: vgd? Kompis:Typ inget... dd? Jag: Samma Alltså trååkigt MEn skulle vara kul med nån ´rolig´chatt nån gång XD Hahah, har också tänkt på det. xD Men liksom... hur ska man annars börja? c: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 sep, 2012 19:34 |
|
linnvendela
Elev |
26 sep, 2012 19:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: HJÄLPMIG HAR SKOLFOTO I MORGON AAAAAA Ofta ni inte haft det ännu? xD Oj, vad sega ni var då. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 sep, 2012 19:52 |
|
M4L13
Elev |
It's actually common for male babies to have erections while in the womb. In fact, both male and female babies become sexually aroused throughout various points of gestation, but of course male babies are the only ones that can be seen on an ultrasound.
wat.
26 sep, 2012 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen