@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG PÅ DISCOT I MORGONÖGGJDSGIJDSIJGDSPGJDS
Freja HELP MEEEH! Ska jag ha jeansklänning eller en med union jack? #problem #allaharvidom MUMS! 26 sep, 2012 18:37 |
|
scarhead
Lärare |
Jag ska ta sista livmoderhalscancersprutan imorgon. Vad kul. Wie. Tjohej. Är så jävla glad att få ta den. Längtar så mycket.
nejmen är glad att jag får ta sista sprutan till slut ♥ 26 sep, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: den var jättelätt Måste göra läxan, 26 sep, 2012 18:38 |
|
LoonyMe
Elev |
26 sep, 2012 18:39 |
|
MissLollo
Elev |
26 sep, 2012 18:39 |
|
scarhead
Lärare |
OH min killkompis sa ''jag tycker synd om dig, för imorgon'' och menade att jag och resten av tjejerna ska ta spruta imorgon. FINALLY THANK YOU LITE MEDLIDANDE
MissLollo - hur gammal är du? jag vet inte hur det är för de som är äldre, då jag får ta sprutan på min skola så jag fick info om det innan. o.o 26 sep, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Alltså jag har en killkompis som man kan typ prata med allt om. T ex att jag råkade ha en för liten bikini överde på ett badhus och att alla killar kollade ner på börsten, och att jag tycker att Ryan lee är söt, och man skulle säkert kunna prata om mens om jag sa att jag hde det.
Jag och han och en annan kompis sat och gungade (sexorna hart tagit över gungställbugen 26 sep, 2012 18:43 |
|
Lordlollo
Elev |
ska jag plugga matte? det är ju endå till imorgon...
♆ 26 sep, 2012 18:45 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG PÅ DISCOT I MORGONÖGGJDSGIJDSIJGDSPGJDS Freja HELP MEEEH! Ska jag ha jeansklänning eller en med union jack? #problem #allaharvidom Asså om jag säger det ena tar du väl den andra, men union Jack Everything is Dramione and nothing hurts. 26 sep, 2012 18:45 |
|
MissLollo
Elev |
[quote user=4835 Fyllde fjorton i somras så tror jag borde ta en men är inte säker? MissLollo - hur gammal är du? jag vet inte hur det är för de som är äldre, då jag får ta sprutan på min skola så jag fick info om det innan. o.o
26 sep, 2012 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen