Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
19 aug, 2012 16:16 |
|
GinnyOlivia
Elev |
19 aug, 2012 20:38 |
|
Elley
Elev |
19 aug, 2012 20:40 |
|
EMELESEL
Elev |
Åh guud vad fin du är!! 19 aug, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
19 aug, 2012 21:09 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Deathless: Funderar på att färga håret antingen rött eller lila men kan inte bestämma mig. xD Men iaf så är den där det står ''Natural'' min naturliga hårfärg. ^^) Jag tycker Röd1 Så sööt du är! Håller med Kicka, Röd1. Super fin du är! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 aug, 2012 21:49 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Deathless: Funderar på att färga håret antingen rött eller lila men kan inte bestämma mig. xD Men iaf så är den där det står ''Natural'' min naturliga hårfärg. ^^) Jag tycker Röd1 Så sööt du är! Håller med Kicka, Röd1. Super fin du är! ♥ Tack. ^_^ Haha hade helt glömt bort att jag ens lagt ut den bilden här. xD
19 aug, 2012 21:53 |
|
GinnyOlivia
Elev |
ah. Det är ett bra namn. c: ![]()
20 aug, 2012 12:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: ah. Det är ett bra namn. c: Ja 20 aug, 2012 13:22 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av vevve_puff: kolla en fin bild på mig, tycker själv att den var fin, min nya profil bild!! ![]() Och Eve är alltid lika fin ♥ Jaha. 20 aug, 2012 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen