Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En komplimang till KossanBerta för att hon är cool och har en grymt najsig åsikt om robotar! Haha, tack. :'D En komplimang till LeeGordan för hen har en najsig åsikt om vattenfall. 30 mar, 2012 13:51 |
|
Ida S
Lärare |
En komplimang till den där randoma killen som jag tycks råka stöta på alltsom oftast. Han är en gåta... Och jag gillar gåtor! : )
"we live together, and harry does all the cooking." 30 mar, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En komplimang till KossanBerta för att hon är cool och har en grymt najsig åsikt om robotar! Haha, tack. :'D En komplimang till LeeGordan för hen har en najsig åsikt om vattenfall. Haha, tackar En komplimang till KossanBerta för att hon har en väldigt random åsikt om blåa bananer... 30 mar, 2012 14:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En komplimang till KossanBerta för att hon är cool och har en grymt najsig åsikt om robotar! Haha, tack. :'D En komplimang till LeeGordan för hen har en najsig åsikt om vattenfall. Haha, tackar En komplimang till KossanBerta för att hon har en väldigt random åsikt om blåa bananer... Tack. 8D En komplimang til LeeGordan för hen har en väldigt episk åsikt om... Eh. TOP GEAR 8D 30 mar, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En komplimang till KossanBerta för att hon är cool och har en grymt najsig åsikt om robotar! Haha, tack. :'D En komplimang till LeeGordan för hen har en najsig åsikt om vattenfall. Haha, tackar En komplimang till KossanBerta för att hon har en väldigt random åsikt om blåa bananer... Tack. 8D En komplimang til LeeGordan för hen har en väldigt episk åsikt om... Eh. TOP GEAR 8D ehe... Tack En komplimang till KossanBerta för att hon har en cool åsikt om typ... allt 30 mar, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: En komplimang till KossanBerta för att hon är cool och har en grymt najsig åsikt om robotar! Haha, tack. :'D En komplimang till LeeGordan för hen har en najsig åsikt om vattenfall. Haha, tackar En komplimang till KossanBerta för att hon har en väldigt random åsikt om blåa bananer... Tack. 8D En komplimang til LeeGordan för hen har en väldigt episk åsikt om... Eh. TOP GEAR 8D ehe... Tack En komplimang till KossanBerta för att hon har en cool åsikt om typ... allt Tack, detsamma! =D 30 mar, 2012 16:45 |
|
Dramione99
Elev |
Jag skulle vilja ge komplimanger till:
Erica Potter HogwartsCoolingen MajPej♥ Samuel Rathclif Draken Norbert _SanD_ Bombarda J-star Black hade torres9 §irius För att ni är allmänt azum allihop och otroligt trevliga och schyssta människor! ♥♥♥ 30 mar, 2012 16:54 |
|
J-star Black
Elev |
30 mar, 2012 16:56 |
|
hade torres9
Elev |
30 mar, 2012 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Jag skulle vilja ge komplimanger till: Erica Potter HogwartsCoolingen MajPej♥ Samuel Rathclif Draken Norbert _SanD_ Bombarda J-star Black hade torres9 §irius För att ni är allmänt azum allihop och otroligt trevliga och schyssta människor! ♥♥♥ Tack så otroligt mycket darling ♥ Du är en pärla! 30 mar, 2012 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen