One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HazzaBazza
Elev |
Gah jag har ingen att åka på konserten med... alla mina kompisar typ hatar antingen 1D eller så tycker dom inte att det är värt de att åka dit..
VAD TÄNKER DOM MED?! *Frustration* 29 okt, 2012 14:08 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 14:10 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som bor i närheten av Halland, Göteborg, Malmö eller någonstans i Skåne som kanske skulle kunna åka tåg med?! :'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 14:21 |
|
Knizzlare
Elev |
29 okt, 2012 14:21 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 14:22 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: http://friendsarena.se/Evenemang/OneDirection/ fan också att biljetterna släpps så snart, jag är inte så säker på att jag kan få en biljett då nu MÅSTE vi ju faktiskt få gå! ![]()
29 okt, 2012 14:24 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: http://friendsarena.se/Evenemang/OneDirection/ fan också att biljetterna släpps så snart, jag är inte så säker på att jag kan få en biljett då nu MÅSTE vi ju faktiskt få gå! sen tittar vi tillbaka på vad Jasmin sa.
29 okt, 2012 14:29 |
|
Solkatten
Elev |
Shit, 2 november?! That's soon!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 14:29 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: http://friendsarena.se/Evenemang/OneDirection/ fan också att biljetterna släpps så snart, jag är inte så säker på att jag kan få en biljett då nu MÅSTE vi ju faktiskt få gå! sen tittar vi tillbaka på vad Jasmin sa. jo, jag veet haha, but still! ![]()
29 okt, 2012 14:30 |
|
Solkatten
Elev |
Passar bra att de kommer hit på fredag samma dag som biljetterna släpps, hehe :3 ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 14:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen