@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu loggar jag ut. Jag vill inte, but i must do my homework. Bye.
26 sep, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Writteninthemoonlight: Idag har jag fått en iPad av min skola, är inne på mugglis via den just nu...Det är rätt coolt mycket större än iPhone! jag har också fått en iPad av min skola! :' 26 sep, 2012 18:14 |
|
MissLollo
Elev |
Alltså jag hr tänkt på en sak, när man chattar nu för tiden kan det ibland vara typ såhär:
Jag: Hej Kompis: Heej! Jag: vgd? Kompis:Typ inget... dd? Jag: Samma Alltså trååkigt MEn skulle vara kul med nån ´rolig´chatt nån gång XD
26 sep, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Måste göra läxan,
26 sep, 2012 18:17 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Writteninthemoonlight: Idag har jag fått en iPad av min skola, är inne på mugglis via den just nu...Det är rätt coolt mycket större än iPhone! jag har också fått en iPad av min skola! :' Awesome ju! Skolan är rätt cool ibland alltså!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
26 sep, 2012 18:17 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissLollo: Alltså jag hr tänkt på en sak, när man chattar nu för tiden kan det ibland vara typ såhär: Jag: Hej Kompis: Heej! Jag: vgd? Kompis:Typ inget... dd? Jag: Samma Alltså trååkigt MEn skulle vara kul med nån ´rolig´chatt nån gång XD Ja exakt! Skulle hellre prata om ngt roligt, men man vet ju inte vad man skulle prata om då... Så man skriver bara vgd, heej och sånt...
26 sep, 2012 18:29 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av DarkBells: vad ku att du fattade Skrivet av MissLollo: Alltså jag hr tänkt på en sak, när man chattar nu för tiden kan det ibland vara typ såhär: Jag: Hej Kompis: Heej! Jag: vgd? Kompis:Typ inget... dd? Jag: Samma Alltså trååkigt MEn skulle vara kul med nån ´rolig´chatt nån gång XD Ja exakt! Skulle hellre prata om ngt roligt, men man vet ju inte vad man skulle prata om då... Så man skriver bara vgd, heej och sånt... Mrn ja, tråkigt, fast man kommer inte på ågot annat att skriva typ
26 sep, 2012 18:31 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av DarkBells: vad ku att du fattade Skrivet av MissLollo: Alltså jag hr tänkt på en sak, när man chattar nu för tiden kan det ibland vara typ såhär: Jag: Hej Kompis: Heej! Jag: vgd? Kompis:Typ inget... dd? Jag: Samma Alltså trååkigt MEn skulle vara kul med nån ´rolig´chatt nån gång XD Ja exakt! Skulle hellre prata om ngt roligt, men man vet ju inte vad man skulle prata om då... Så man skriver bara vgd, heej och sånt... Mrn ja, tråkigt, fast man kommer inte på ågot annat att skriva typ Kik? Nej det antar jag inte att jag har... Känner i alla fall inte igen namnet.
26 sep, 2012 18:32 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av DarkBells: En smartphone app bara... XD Men skit i ugglar dig istället Skrivet av MissLollo: Skrivet av DarkBells: vad ku att du fattade Skrivet av MissLollo: Alltså jag hr tänkt på en sak, när man chattar nu för tiden kan det ibland vara typ såhär: Jag: Hej Kompis: Heej! Jag: vgd? Kompis:Typ inget... dd? Jag: Samma Alltså trååkigt MEn skulle vara kul med nån ´rolig´chatt nån gång XD Ja exakt! Skulle hellre prata om ngt roligt, men man vet ju inte vad man skulle prata om då... Så man skriver bara vgd, heej och sånt... Mrn ja, tråkigt, fast man kommer inte på ågot annat att skriva typ Kik? Nej det antar jag inte att jag har... Känner i alla fall inte igen namnet.
26 sep, 2012 18:33 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av DarkBells: En smartphone app bara... XD Men skit i ugglar dig istället Skrivet av MissLollo: Skrivet av DarkBells: vad ku att du fattade Skrivet av MissLollo: Alltså jag hr tänkt på en sak, när man chattar nu för tiden kan det ibland vara typ såhär: Jag: Hej Kompis: Heej! Jag: vgd? Kompis:Typ inget... dd? Jag: Samma Alltså trååkigt MEn skulle vara kul med nån ´rolig´chatt nån gång XD Ja exakt! Skulle hellre prata om ngt roligt, men man vet ju inte vad man skulle prata om då... Så man skriver bara vgd, heej och sånt... Mrn ja, tråkigt, fast man kommer inte på ågot annat att skriva typ Kik? Nej det antar jag inte att jag har... Känner i alla fall inte igen namnet. Haha, nej. Har ingen smartphone... O.o Vi ses! xD
26 sep, 2012 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen