@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Nej. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 sep, 2012 17:31 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Aha okej xD Den är fin ändå! Vi ska göra en jätte kul sak på svenskan, läsa en förhoppningsvis bra ochbskriva en novell!
26 sep, 2012 17:33 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Idag har jag fått en iPad av min skola, är inne på mugglis via den just nu...Det är rätt coolt mycket större än iPhone!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
26 sep, 2012 17:33 |
|
Fenrir
Elev |
jag: vi ska ta spruta mot livmoderhalscancer imorgon.
robin: men..... den ska inte jag ta o: jag: HAHAHAHAHA nej robin: varför? jag: du har ingen livmoder, robin ♥
26 sep, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Jag skäms. Min pappa kom försent föräldramötet.
26 sep, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Borttagen: Höst-känsla-aktigt hår nu ♥ Men snart färgar jag över som planerat :' Undrar vad folk kommer säga, jag har inte förvarnat dem är du seriös? du kan ju inte skriva så där utan att lägga upp en bild på håret :3 eller åtminstone beskriva det lite mer detaljerat AHAHAHAHA. ![]() Fortfarande en hemlighet, typ Men så fort jag tar ett kort (imorgon med bättre ljus då) så får ni se :O jag hoppades först att du skulle säga att du fått Lokis frisyr när jag såg bilden :3 Och, nu vill jag tillägga att det är imorgon C: Haha nej XD jag har precis haft svart hår. Min lillebror däremot kör med Loki-frisyr :3 Men här får du då ![]() 26 sep, 2012 17:49 |
|
joel9324
Elev |
26 sep, 2012 17:58 |
|
Dramione99
Elev |
Jag vill aldrig att den hör dagen ska ta slut, xD.
26 sep, 2012 18:08 |
|
MissLollo
Elev |
26 sep, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Bara lie folk
26 sep, 2012 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen