Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clementin
Elev |
Jag vill berömma Ingis för att hon är världens bästa kompis. ♥ Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.
29 mar, 2012 15:57 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
29 mar, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Idag är det till min polare "brorsan" Jocke som är ett stöd och är som en bror för mig.
29 mar, 2012 16:15 |
|
Ingis
Elev |
Clementin. Jag har uppfunnit ett ord som beskriver dig. Det fanns inte innan.
SupermegapufficlawigryffislythermegaotroligawesometoppenbästamazingfantastiskbegåvadsötgladroligawesomesuperdupermegacaspigreatawesooooomedfugbsudigbusdgbsuiogbBÄST! (oh, ursäkta om jag förlänger sidan ![]() ![]()
29 mar, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
29 mar, 2012 20:21 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ger här och nu en komplimang till Draken Norbert och säger att hon är mycket trevligare när hon skriver punkter ... :3 ♥ YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY det är trevligare typ.
30 mar, 2012 12:48 |
|
Dini99
Elev |
Komplimang till, Jac, för att du är seriöst den finaste människan in this world! Jag kämpar med dig, Alma, och jag vet att det kommer bli bättre! ♥
Önskar att jag kunde krama dig varje dag! Jag älskar dig! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 30 mar, 2012 13:07 |
|
Borttagen
|
En komplimang till KossanBerta för att hon är cool och har en grymt najsig åsikt om robotar!
30 mar, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
Stora komplimanger till två kära tomater från en grönjöling.
scarhead fina matilda, du har ett grymt namn vet du. I like it B) Jag vill säga att du är grym och helt underbar. Tack och lov att du finns här, annars skulle jag inte fått träffa en sån awesome alien. leegordan Nu är det så att jag hade tänkt säga tack. Tack för allt du någonsin gjort här på mugglis, för att är epic :] You rock. 30 mar, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
30 mar, 2012 13:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen