Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Haha, jag trodde nog att Friskis & Svettis skulle vinna ganska stort. Mycket eftersom betydligt fler ungdomar testat det, då det är mycket billigare. För mig är valet hur som helst väldigt enkelt. Jag är jympaledare på Friskis & Svettis. Jag tycker det är en förening med ett himla bra koncept, och med en väldigt öppen och välkomnande atmosfär. Huvudbudskapet är att träning ska vara så pass roligt att man gör det frivilligt, vilket jag tycker låter väldigt vettigt! Dessutom är föreningen ideell, vilket känns som ett extra stort plus! Jag kommer nog alltid välja Friskis framför Må Bättre! :-)
Resultat i frågan "Friskis & Svettis eller Må Bättre?": 10-0 till Friskis & Svettis! ;-) Obs! Ny fråga i första inlägget! 12 apr, 2014 14:22 |
|
Borttagen
|
Röd katt med blå ögon! :3
12 apr, 2014 14:28 |
|
Borttagen
|
Vit katt
12 apr, 2014 14:47 |
|
LIA15
Elev |
Jag älskar orange-röd-bruna katter. Så det får bli dem, men vita är också fina. :3
12 apr, 2014 16:21 |
|
Borttagen
|
Röd katt
12 apr, 2014 16:24 |
|
Matilda Black
Elev |
12 apr, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
Vit katt. Alltid varit helt besatt av vita katter.
12 apr, 2014 17:08 |
|
Borttagen
|
Röd katt
12 apr, 2014 17:10 |
|
Solkatten
Elev |
Röd katt då en av våra katter är det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 apr, 2014 17:47 |
|
Little J
Elev |
12 apr, 2014 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen