One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
29 okt, 2012 13:37 |
|
childhoodlight
Elev |
GUUUUUUUYS
angående konserten - JA JAG VET ATT DE KOMMER (let's all take a moment of silence) Men det ska vara i Friends Arena. Vet ni hur mycket den arenan rymmer? 65 000 människor. Globen rymmer bara 13 000. Förstår ni HUR många biljetter som kommer finnas tillgängliga? Dessa kommer inte ta slut på en sekund - för let's face it, det finns inte så många fans i Sverige, och även om det skulle finnas, skulle alla inte haft möjligheten att gå. SO CHILL OUT LADIES, det kommer vara ganska lugnt när det kommer till biljettförsäljningen I believe!!!
29 okt, 2012 13:41 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av childhoodlight: GUUUUUUUYS angående konserten - JA JAG VET ATT DE KOMMER (let's all take a moment of silence) Men det ska vara i Friends Arena. Vet ni hur mycket den arenan rymmer? 65 000 människor. Globen rymmer bara 13 000. Förstår ni HUR många biljetter som kommer finnas tillgängliga? Dessa kommer inte ta slut på en sekund - för let's face it, det finns inte så många fans i Sverige, och även om det skulle finnas, skulle alla inte haft möjligheten att gå. SO CHILL OUT LADIES, det kommer vara ganska lugnt när det kommer till biljettförsäljningen I believe!!! girl you made my day
29 okt, 2012 13:52 |
|
Solkatten
Elev |
Vem ska jag gå med?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 13:53 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 13:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: ^alla andra directiones. vi är en familj you know? Jag vet men jag kommer antagligen att få sova över där en natt om jag inte åker tåg hem direkt igen. Att åka till Stockholm tar för mig liksom 7-10 timmar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 13:56 |
|
Celebikai
Elev |
trodde att friends arena var mycket mindre än globen ♥♥♥♥♥♥
nu måste jag bara hitta någon att gå med ![]()
29 okt, 2012 14:02 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: ^alla andra directiones. vi är en familj you know? Jag vet men jag kommer antagligen att få sova över där en natt om jag inte åker tåg hem direkt igen. Att åka till Stockholm tar för mig liksom 7-10 timmar. vart bor du? 29 okt, 2012 14:02 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 14:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: ^alla andra directiones. vi är en familj you know? Jag vet men jag kommer antagligen att få sova över där en natt om jag inte åker tåg hem direkt igen. Att åka till Stockholm tar för mig liksom 7-10 timmar. vart bor du? Nere i Halland. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen