Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
... BARA IBLAND without something there is no nothing 28 mar, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
28 mar, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: PrisonerOfAzkaban du förtjänar en stor komplimang ! Du är världens mest underbaraste tjej, du är hur snäll som helst och har hjärtat på rätt ställe ♥ *snyft* INTE GRÅTA NU! :' 28 mar, 2012 16:37 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Till J-star Black: Tack för att du förstår och tröstar mig när jag är ledsen ♥
28 mar, 2012 16:57 |
|
J-star Black
Elev |
28 mar, 2012 17:02 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
J-star Black: ♥
28 mar, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LeeJordanhjärta: Mirre Weasley - Min barndomskompis som alltid finns där för mig, även om vi tjafsar som syskon så kommer jag alltid finnas här för dig ♥ M!mm! - Nu har jag känt dig i 7 månader och 5 dagar men det känns som om jag känt dig jättelänge! du är så rolig och bra att prata med ♥ Rocky Potter - du är rolig att rolla med Tack! 28 mar, 2012 19:44 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Tack alla mina fantastiska läsare som läser min ff ni är värda guld!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 28 mar, 2012 22:25 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Nymphadora_♥ - Du är en underbar vän ♥
29 mar, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
Jag ger här och nu en komplimang till Draken Norbert och säger att hon är mycket trevligare när hon skriver punkter ... :3 ♥
29 mar, 2012 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen