One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
http://dancingchocolatefrogs.tumblr.com/post/34555115450/ohlalalydia-one-direction-little-things
men gud varför gör man såhär ens hur kan man shit louis' solo dör gråter i can not even i'm 4000% done Tonks-nea1: men det ska ju bli en konsert i köpenhamn! kolla datumen ![]()
29 okt, 2012 12:59 |
|
Tonks-nea1
Elev |
29 okt, 2012 13:04 |
|
Celebikai
Elev |
Tonks-nea1: http://www.onedirectionmusic.com/1deuropetour/
10-05-2013 Copenhagen Forum Denmark köpenhamn den 10 maj! ![]()
29 okt, 2012 13:07 |
|
MonsterCookie
Elev |
29 okt, 2012 13:17 |
|
Borttagen
|
Jag stör mig ganska mycket på One Direction, särskilt för att alla lägger ut bilder på dem och för att alla fangirlar överdrivet mycket.
29 okt, 2012 13:19 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kommer ändå inte ha någon att gå med och Stockholm är för långt bort.
Elixir - I wonder why. x'D ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 13:21 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: 'Jag stör mig ganska mycket på One Direction, särskilt för att alla lägger ut bilder på dem och för att alla fangirlar överdrivet mycket. ![]() Herregud vad är det för problem? Om man gillar nåt, så fangirlar man? Och om man gillar dom så lägger man upp bilder? Det är ju som med HP fast med 1D. Problem?
29 okt, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: 'Jag stör mig ganska mycket på One Direction, särskilt för att alla lägger ut bilder på dem och för att alla fangirlar överdrivet mycket. ![]() Herregud vad är det för problem? Om man gillar nåt, så fangirlar man? Och om man gillar dom så lägger man upp bilder? Det är ju som med HP fast med 1D. Problem? Men omg, chilla. Jag sa bara att jag stör mig på dem. Jag har väl rätt att säga min åsikt utan att såna som du ska komma och säga att det jag tycker är fel. 29 okt, 2012 13:25 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 13:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: ^du sa nyss att vi var överdrivna? Hahaha, nej? Jag sa att ni fangirlar överdrivet mycket 29 okt, 2012 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen