@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
25 sep, 2012 14:19 |
|
IamAK
Elev |
det här är kanske en dum fråga, men om det om ett hotell står utchecknings tid t.ex 10.30 ... betyder det att man inte kan checka ut innan eller efter?
25 sep, 2012 14:50 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Nu kommer den stora frågan!
Vilket namn är bäst: Wizarnators! Eller Wizardnators! 25 sep, 2012 14:55 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av IamAK: det här är kanske en dum fråga, men om det om ett hotell står utchecknings tid t.ex 10.30 ... betyder det att man inte kan checka ut innan eller efter? om jag inte är helt puntad så är det den tiden du senast behöver checka ut ![]()
25 sep, 2012 14:55 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Nu kommer den stora frågan! Vilket namn är bäst: Wizarnators! Eller Wizardnators! Vi måste hu ha ett kick ass namn på våran trollkarlen från oz produktion. ^^ Jag måste komma på vad vår grupp ska heta, och folk kommer inte tycka om det hur som helst, men vad är bäst. Men eller utan D? Det set så ofärdigt ut utan D... 25 sep, 2012 14:59 |
|
Wrackspurt
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av DeathDownAlex: Nu kommer den stora frågan! Vilket namn är bäst: Wizarnators! Eller Wizardnators! Vi måste hu ha ett kick ass namn på våran trollkarlen från oz produktion. ^^ Jag måste komma på vad vår grupp ska heta, och folk kommer inte tycka om det hur som helst, men vad är bäst. Men eller utan D? Det set så ofärdigt ut utan D... så länge ni inte kör med p... Jag röstar för med d! Don't worry, you are just as sane as I am. 25 sep, 2012 15:04 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Wrackspurt
Tack. ^^ Ja det hade varit lite på den skumma sidan av saken. Inte för att produktionen kommer bli så seriös. XD 25 sep, 2012 15:17 |
|
Freja
Elev |
Hahaha! Jag, två killar och en kompis på busshållplatsen:
Jag: -Alltså fucking.. Kille 1: -Du svooor! Yes! Jag: -Ehh, ja jag är kapabel till att svära? Kille 1: -Asså..ehm..jag och Jonte slog vad... Jag: o_O Vaaah! Om vaddå? Kille 1: -Pengar... Den som hörde dig svära först den här veckan skulle få pengarna. Jag: -.- *vänder mig om till kille 2* -Dem slog vad om att jag skulle svära?! Kille 2: -Asså jag var också med... Jag och min kompis: -Hahahahahahahaha! Everything is Dramione and nothing hurts. 25 sep, 2012 15:19 |
|
ella potter
Elev |
25 sep, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: OH YEAH jag joinar!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: Jag kan en mening på finska. Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. I AGREE TOTALLY WITH YOU MY DEAR VISST ÄR FINSKA HEMSKT Ma om paras ...typ xD *mä oon paras men dude, bry dej inte om att lära dig det, DET ÄR INTE VÄRT DET D: Niin koska suomenkieli on KAUHEAAA!! Urgh, mina vihaan suomea. Miks' mä' sitten kirjoitan vain suomeksi nyt? Mä ärsytän ruotsin-ihmisiä. ruotsin-ihmisiä. AHAHAHAHAHAHA XD NIIN ONKIN! Mäkin vihaan suomea, se on niin.. BLÄURGH. xd Hei, oletko huomannut, Ruotsi on niin ruma sana, eiks nii, ja Sverige on aika hieno sana. Tai mitä sen nyt onkin, nimi? SHAME ON YOU SUOMALAISET jotka tekivät Sverigestä ruman sanan. D:< ey, joinar du mig med att flytta till Sverige i 25 sep, 2012 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen