Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7635 7636 7637 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


mamma har bakat äppelpaj

25 sep, 2012 13:16

Tvilling
Elev

Avatar


Har ont i huvudet är trött. Vet nt om jag står ut med 2h engelska. xc

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

25 sep, 2012 13:17

Borttagen

Avatar


Okej, trodde att pepparmint-olja eller vad det nu hete var gott. Men detvar det inte *kräks*

25 sep, 2012 13:19

Borttagen

Avatar


Idag hade vi esteter femkamp. Jag fick vara med i ett lag med tre treor - fast alla de var yngre än mig ändå

Vi var lag nr 3, så bara för att förvirra domare och alla andra döpte vi vårt lag till "Två" så när de berättade vilka som vann, sa de "Och vinnaren är lag Två." Alla trodde att det var lag nr 2, tills de upptäckte att de heter ju "Polkagrisar", så... yeah

Dessutom körde vi Batman vs Broom.

25 sep, 2012 13:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Idag hade vi esteter femkamp. Jag fick vara med i ett lag med tre treor - fast alla de var yngre än mig ändå

Vi var lag nr 3, så bara för att förvirra domare och alla andra döpte vi vårt lag till "Två" så när de berättade vilka som vann, sa de "Och vinnaren är lag Två." Alla trodde att det var lag nr 2, tills de upptäckte att de heter ju "Polkagrisar", så... yeah

Dessutom körde vi Batman vs Broom.
HAHA! Vad bäst lag XD

25 sep, 2012 13:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Idag hade vi esteter femkamp. Jag fick vara med i ett lag med tre treor - fast alla de var yngre än mig ändå

Vi var lag nr 3, så bara för att förvirra domare och alla andra döpte vi vårt lag till "Två" så när de berättade vilka som vann, sa de "Och vinnaren är lag Två." Alla trodde att det var lag nr 2, tills de upptäckte att de heter ju "Polkagrisar", så... yeah

Dessutom körde vi Batman vs Broom.
HAHA! Vad bäst lag XD


Eller hur? XD
Vi bar bäst på "Med andra ord", fick 53 poäng (de andra fick max 40 XD)

25 sep, 2012 13:36

Freja
Elev

Avatar


AAAAAAAAAAAHHH! Träffade AlexZz i bilden idag!! Wtf, har vi gått i samma skola i flera veckor?! After all this time?

Everything is Dramione and nothing hurts.

25 sep, 2012 14:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Freja:
AAAAAAAAAAAHHH! Träffade AlexZz i bilden idag!! Wtf, har vi gått i samma skola i flera veckor?! After all this time?
OMG vad kul!!!!!

25 sep, 2012 14:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Freja:
AAAAAAAAAAAHHH! Träffade AlexZz i bilden idag!! Wtf, har vi gått i samma skola i flera veckor?! After all this time?

Jag visste att ni gick i samma skola :s

25 sep, 2012 14:04

Lavender.Brown
Elev

Avatar


Älskar skolan som ger mig gratis wifi hemma, tack!

25 sep, 2012 14:10

1 2 3 ... 7635 7636 7637 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.