@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
mamma har bakat äppelpaj
25 sep, 2012 13:16 |
|
Tvilling
Elev |
Har ont i huvudet är trött. Vet nt om jag står ut med 2h engelska. xc
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 25 sep, 2012 13:17 |
|
Borttagen
|
Okej, trodde att pepparmint-olja eller vad det nu hete var gott. Men detvar det inte
25 sep, 2012 13:19 |
|
Borttagen
|
Idag hade vi esteter femkamp. Jag fick vara med i ett lag med tre treor - fast alla de var yngre än mig ändå
Vi var lag nr 3, så bara för att förvirra domare och alla andra döpte vi vårt lag till "Två" Dessutom körde vi Batman vs Broom. 25 sep, 2012 13:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HAHA! Vad bäst lag XDIdag hade vi esteter femkamp. Jag fick vara med i ett lag med tre treor - fast alla de var yngre än mig ändå Vi var lag nr 3, så bara för att förvirra domare och alla andra döpte vi vårt lag till "Två" Dessutom körde vi Batman vs Broom. 25 sep, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HAHA! Vad bäst lag XD Idag hade vi esteter femkamp. Jag fick vara med i ett lag med tre treor - fast alla de var yngre än mig ändå Vi var lag nr 3, så bara för att förvirra domare och alla andra döpte vi vårt lag till "Två" Dessutom körde vi Batman vs Broom. Eller hur? XD Vi bar bäst på "Med andra ord", fick 53 poäng (de andra fick max 40 XD) 25 sep, 2012 13:36 |
|
Freja
Elev |
AAAAAAAAAAAHHH! Träffade AlexZz i bilden idag!! Wtf, har vi gått i samma skola i flera veckor?! After all this time?
Everything is Dramione and nothing hurts. 25 sep, 2012 14:02 |
|
Borttagen
|
25 sep, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
25 sep, 2012 14:04 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Älskar skolan som ger mig gratis wifi hemma, tack!
25 sep, 2012 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen