@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill vara äldre....
25 sep, 2012 12:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill vara äldre.... Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling 25 sep, 2012 12:20 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Är i skolan och har fruktansvärd feber.
Men bussarna som går hem till mig går inte förs än om 2 timmar, och bussresan är 1 timma från centralen. Och för att komma till centralen ska jag ta en spårvagn på 10-15 minuter. Mår så dåligt att jag vet inte vad. Måste uthärda skoldagen. D: 25 sep, 2012 12:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag vill vara äldre.... Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling Jo, men jag vill typ vara 13 25 sep, 2012 12:42 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag vill vara äldre.... Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling Jo, men jag vill typ vara 13 Bara ett år kvar, kämpa Nej men vrf vill du vara 13? 25 sep, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag vill vara äldre.... Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling Jo, men jag vill typ vara 13 Bara ett år kvar, kämpa Nej men vrf vill du vara 13? Vet inte XD Är så tråkigt att vara 12 25 sep, 2012 12:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emme Lestrange: Vad tråkigt D:Är i skolan och har fruktansvärd feber. Men bussarna som går hem till mig går inte förs än om 2 timmar, och bussresan är 1 timma från centralen. Och för att komma till centralen ska jag ta en spårvagn på 10-15 minuter. Mår så dåligt att jag vet inte vad. Måste uthärda skoldagen. D: Krya ♥ 25 sep, 2012 12:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag vill vara äldre.... Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling Jo, men jag vill typ vara 13 Bara ett år kvar, kämpa Nej men vrf vill du vara 13? Vet inte XD Är så tråkigt att vara 12 Enda skillnaden med att vara 13 är att dina föräldrar kommer på att du är tonåring.. vilket kan vara både för o nackdelar. 25 sep, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag vill vara äldre.... Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling Jo, men jag vill typ vara 13 Bara ett år kvar, kämpa Nej men vrf vill du vara 13? Vet inte XD Är så tråkigt att vara 12 Enda skillnaden med att vara 13 är att dina föräldrar kommer på att du är tonåring.. vilket kan vara både för o nackdelar. Jag vet. Men jag vet inte.... vill förmodligen bara börja sjuan så att vi kan splittra klassen. 25 sep, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
Har kommit till det tillfället i Glee där:
Spoiler: Tryck här för att visa! HAHA XDXDXD 25 sep, 2012 13:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen