Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7634 7635 7636 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vill vara äldre....

25 sep, 2012 12:14

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill vara äldre....


Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling

25 sep, 2012 12:20

Emme Lestrange
Elev

Avatar


Är i skolan och har fruktansvärd feber.
Men bussarna som går hem till mig går inte förs än om 2 timmar, och bussresan är 1 timma från centralen. Och för att komma till centralen ska jag ta en spårvagn på 10-15 minuter.

Mår så dåligt att jag vet inte vad. Måste uthärda skoldagen. D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fqb9q9vl https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fq4md9m5https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Forkvzdw

25 sep, 2012 12:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill vara äldre....


Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling

Jo, men jag vill typ vara 13

25 sep, 2012 12:42

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill vara äldre....


Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling

Jo, men jag vill typ vara 13


Bara ett år kvar, kämpa
Nej men vrf vill du vara 13?

25 sep, 2012 12:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill vara äldre....


Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling

Jo, men jag vill typ vara 13


Bara ett år kvar, kämpa
Nej men vrf vill du vara 13?

Vet inte XD Är så tråkigt att vara 12

25 sep, 2012 12:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emme Lestrange:
Är i skolan och har fruktansvärd feber.
Men bussarna som går hem till mig går inte förs än om 2 timmar, och bussresan är 1 timma från centralen. Och för att komma till centralen ska jag ta en spårvagn på 10-15 minuter.

Mår så dåligt att jag vet inte vad. Måste uthärda skoldagen. D:
Vad tråkigt D:
Krya ♥

25 sep, 2012 12:52

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill vara äldre....


Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling

Jo, men jag vill typ vara 13


Bara ett år kvar, kämpa
Nej men vrf vill du vara 13?

Vet inte XD Är så tråkigt att vara 12


Enda skillnaden med att vara 13 är att dina föräldrar kommer på att du är tonåring.. vilket kan vara både för o nackdelar.

25 sep, 2012 12:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill vara äldre....


Och när du blir äldre vill du vara yngre /gamling

Jo, men jag vill typ vara 13


Bara ett år kvar, kämpa
Nej men vrf vill du vara 13?

Vet inte XD Är så tråkigt att vara 12


Enda skillnaden med att vara 13 är att dina föräldrar kommer på att du är tonåring.. vilket kan vara både för o nackdelar.

Jag vet. Men jag vet inte.... vill förmodligen bara börja sjuan så att vi kan splittra klassen.

25 sep, 2012 12:58

Borttagen

Avatar


Har kommit till det tillfället i Glee där:

Spoiler:
Tryck här för att visa!Rachel: Du få kyssa mig om du vill.
Finn: Det vill jag.


HAHA XDXDXD

25 sep, 2012 13:08

1 2 3 ... 7634 7635 7636 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.