@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag känner mig tvingad att skriva på min fanfiction...
25 sep, 2012 09:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag känner mig tvingad att skriva på min fanfiction... Det ska du inte behöva! 25 sep, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nejjagvet!Skrivet av Borttagen: Jag känner mig tvingad att skriva på min fanfiction... Det ska du inte behöva! Men jag har haft ett långt uppehåll på flera månader, och mina läsare liksom "JA, äntligen", "Jättebra" o.s.v. Det är jju jättekul, men... jag vill inte ha ett sådant uppehåll igen... 25 sep, 2012 09:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nejjagvet!Skrivet av Borttagen: Jag känner mig tvingad att skriva på min fanfiction... Det ska du inte behöva! Men jag har haft ett långt uppehåll på flera månader, och mina läsare liksom "JA, äntligen", "Jättebra" o.s.v. Det är jju jättekul, men... jag vill inte ha ett sådant uppehåll igen... Det har hänt mig också, men oom inte jag kommer på någonting får läsarna tåla det. Jag blir jätteglad när detyycker om den, men jag har inte alltid tid att skriva. 25 sep, 2012 09:44 |
|
Borttagen
|
Ajah, nu skriver jag i alla fall.
Och snälla, påminn mig om att aldrig vara med i två skrivartävlingar och ha två fic;s sammtidigt -.-" 25 sep, 2012 09:46 |
|
Borttagen
|
Jag sa nyss ifrån till en mobbare som jag har samlat mod till att göra jättelänge
25 sep, 2012 10:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad bra! ♥Jag sa nyss ifrån till en mobbare som jag har samlat mod till att göra jättelänge 25 sep, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Men seriöst, SLUTA GÖRA ONT!
25 sep, 2012 10:44 |
|
Obliviate_
Elev |
Börjar bli nervös inför flytten ;(
25 sep, 2012 11:24 |
|
Solkatten
Elev |
Snart kommer jag ut från detta fängelse x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 sep, 2012 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen