@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Godmorgon on the busstation Hej Einar 25 sep, 2012 07:48 |
|
EmahS
Elev |
25 sep, 2012 08:10 |
|
Borttagen
|
Idiotiska simhopp,nej men,det var kul men man blir ju så j**** trött,och vi har gympa idag -.- 25 sep, 2012 08:11 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idiotiska simhopp,nej men,det var kul men man blir ju så j**** trött,och vi har gympa idag -.- Jag har liksom inte ens gjort något. Bara tittat på fotboll på tv. Men man blir arg nog att det blir svårt att sova. Oh gympa så tråkigt. Jag ska jobba hela dagen
25 sep, 2012 08:13 |
|
Borttagen
|
Hema idaf från skolan. Måste ha sträckt mig när jag bada igår på paradis badet. Gör så j*vla inte att andas
25 sep, 2012 08:26 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Det känns som om det här kan bli en ganska så bra dag
Bara en känsla jag fick helt random xD 25 sep, 2012 08:29 |
|
Savi
Elev |
Jag har världens sämsta morgon:
- Huvudvärk - Stress - Snuva - Halsont - Hosta - En dag med bara långa lektioner (förutom idrotten) - Slutar 15.40 - Tisdag = scouter där jag är ledar och orkar verkligen inte.
25 sep, 2012 08:30 |
|
Solkatten
Elev |
Min klass dissar mig... Kul...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 sep, 2012 09:09 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
25 sep, 2012 09:11 |
|
Borttagen
|
Är hungrig!
25 sep, 2012 09:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen