@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av DarkBells: haha jag önskar dig all lycka till ♥Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av DarkBells: haha bara när jag är överdrivet glad och orkar Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av DarkBells: haha jag är för enveten för det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av DarkBells: haha ja de kan ju skratta roat i alla fall Hm... PLÅGA!? Nej, REKOMENDERA! xD Grrr.... SLUTA SÄGA EMOT!!! *Suck* Är du alltid sådär? Hahha, då får jag göra så att du inte orkar! xD ![]()
24 sep, 2012 23:52 |
|
DarkBells
Elev |
24 sep, 2012 23:53 |
|
Borttagen
|
Usch. Hatar att må så här... skitigt, inte kunna sova, bara känna att man kommer hamna i ett "borta"-tillstånd, men inte sova.
Kan inte någon komma hit och krama om dig, och få mig att glömma alla små bekymmer som finns där och äter upp mig inifrån...? 25 sep, 2012 00:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Och nu åker vi in i heeeeeeeeeeeeeem. ♥ Åhh vad trevligt. ^^ Skönt att vara hemma Verkligen. Ta en kopp te eller något. Åt pannkakor Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Och nu åker vi in i heeeeeeeeeeeeeem. ♥ Åhh vad trevligt. ^^ Skönt att vara hemma Verkligen. Ta en kopp te eller något. 25 sep, 2012 03:03 |
|
Borttagen
|
Uh vad tidigt D:
25 sep, 2012 06:09 |
|
joel9324
Elev |
25 sep, 2012 06:46 |
|
ronnyponny
Elev |
25 sep, 2012 06:49 |
|
Borttagen
|
Gomorron,kaaaaaaallt
25 sep, 2012 07:17 |
|
Borttagen
|
Godmorgon on the busstation
25 sep, 2012 07:36 |
|
Borttagen
|
Helloooo Stockholm
25 sep, 2012 07:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen