@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
GDNATTNUKORVAR
24 sep, 2012 22:12 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Och nu åker vi in i heeeeeeeeeeeeeem. ♥ Åhh vad trevligt. ^^ Skönt att vara hemma Verkligen. Ta en kopp te eller något. 24 sep, 2012 22:17 |
|
Tuggrus
Elev |
Night ponies!
MUMS! 24 sep, 2012 22:21 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Japp. Dans, sång och teater. Hela skolan har estetinriktning. We are all freaks så att säga. 24 sep, 2012 22:30 |
|
EmahS
Elev |
24 sep, 2012 22:32 |
|
Caius
Elev |
Önskar att jag hade ett jobb så jag kunde köpa en D800 så jag kan missbruka att filma under konvent som jag besöker. Seriöst. Jag älskar att droga videos inne på youtube som folk lägger upp ifrån konvent runtom i världen och jag vill också filma alla roliga stunder som jag har med mina vänner på konvent.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 24 sep, 2012 22:38 |
|
EmahS
Elev |
Nu ska jag sova. och vara sur på helvetes jävla idiot domaren.
Feldömd hörna som ger mål, och en solklar straff. Hands i straffområdet. UT MED DOMARN OCH IN MED NALLE PUH för tusan. Blir så ARG
24 sep, 2012 22:41 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Japp. Dans, sång och teater. Hela skolan har estetinriktning. We are all freaks så att säga. frääänt! ![]()
24 sep, 2012 22:47 |
|
Tvilling
Elev |
åhh, orkar inte med so:n. Vår lärare skickar en himla massa mail hela tiden om grejer till nästa lektion och vi får en maassaa uppg. och jag har inte ens någon skoldator! -_-
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 24 sep, 2012 22:51 |
|
EmahS
Elev |
Jag är så förbannad att jag inte kan sova? Great!
Jag behöver något som gör mig glad. Och det krävs fan mycket nu.
24 sep, 2012 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen