Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
AlvaRawenclaw
Nämen man tackar! ♥ 27 mar, 2012 21:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
28 mar, 2012 06:23 |
|
MizzNina
Elev |
AlvaRawenclaw: Tack underbaraste, sötaste du. ♥
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 mar, 2012 08:18 |
|
Bombarda
Elev |
PrisonerOfAzkaban du förtjänar en stor komplimang !
Du är världens mest underbaraste tjej, du är hur snäll som helst och har hjärtat på rätt ställe ♥ Kärlek till alla! 28 mar, 2012 12:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Ingen orsak fiiina Nina!♥ speech! 28 mar, 2012 14:49 |
|
cannedcorn
Elev |
![]() Kände bara för att ge en komplimang till min absolut bästa vän Ellinore. Den enda människan i hela världen som förstår mig till 100%, som är precis som jag och som jag kan babbla på i timmar om mina problem som inte alls är stora. Hon är den enda människan som ser på mig när jag är ledsen, trots att jag ler och spelar glad. Hon är den enda som kan krama om mig och säga "allt blir bra", trots att jag inte berättat för henne hur jobbigt allt känns. Hon och jag kan gråta tillsammans för att sen skratta i flera timmar åt absolut ingenting. Hon är jag, fast i en annan kropp. Vi är syskon, fast i olika familjer. Efter nästan 12 år tillsammans kan vi varandra utantill. Vi ser på varandra vad vi vill och jag svär på att hon kan läsa mina tankar. Världens bästa vän, jag älskar dig oändligt ♥
28 mar, 2012 15:00 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 28 mar, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
28 mar, 2012 15:32 |
|
Luna 1
Elev |
Komplimang till Moldemort och människasomintefinnspåmugglis, för att ni snackade Glee med mig på vägen hem från skolan. OCH SJÖNG. You're awesome ♥
Tumblr.
28 mar, 2012 15:35 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Mirre Weasley - Min barndomskompis som alltid finns där för mig, även om vi tjafsar som syskon så kommer jag alltid finnas här för dig ♥
M!mm! - Nu har jag känt dig i 7 månader och 5 dagar men det känns som om jag känt dig jättelänge! du är så rolig och bra att prata med ♥ Rocky Potter - du är rolig att rolla med 28 mar, 2012 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen