Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 762 763 764 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


AlvaRawenclaw
Nämen man tackar! ♥

27 mar, 2012 21:30

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


InspiredPsycho
Hehe ingen orsak

speech!

28 mar, 2012 06:23

MizzNina
Elev

Avatar


AlvaRawenclaw: Tack underbaraste, sötaste du. ♥

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

28 mar, 2012 08:18

Bombarda
Elev

Avatar


PrisonerOfAzkaban du förtjänar en stor komplimang !
Du är världens mest underbaraste tjej, du är hur snäll som helst och har hjärtat på rätt ställe ♥

Kärlek till alla!

28 mar, 2012 12:52

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
AlvaRawenclaw: Tack underbaraste, sötaste du. ♥

Ingen orsak fiiina Nina!♥

speech!

28 mar, 2012 14:49

cannedcorn
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2F359wieh.jpg
Kände bara för att ge en komplimang till min absolut bästa vän Ellinore.
Den enda människan i hela världen som förstår mig till 100%, som är precis som jag och som jag kan babbla på i timmar om mina problem som inte alls är stora.
Hon är den enda människan som ser på mig när jag är ledsen, trots att jag ler och spelar glad. Hon är den enda som kan krama om mig och säga "allt blir bra", trots att jag inte berättat för henne hur jobbigt allt känns.
Hon och jag kan gråta tillsammans för att sen skratta i flera timmar åt absolut ingenting.
Hon är jag, fast i en annan kropp. Vi är syskon, fast i olika familjer.
Efter nästan 12 år tillsammans kan vi varandra utantill. Vi ser på varandra vad vi vill och jag svär på att hon kan läsa mina tankar.
Världens bästa vän, jag älskar dig oändligt ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lmfgl0PDiO1qgwefso1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs2.favim.com%2Forig%2F28%2Fawesome-daenerys-targaryen-emilia-clarke-game-of-thrones-Favim.com-238110.gif

28 mar, 2012 15:00

Li
Biträdande rektor

Avatar


Komplimang till avifors för hon är bra bra braaa

Och komlimang till Erfa pga att han är så SNYGG.

without something there is no nothing

28 mar, 2012 15:05

Borttagen

Avatar


KOMPLIMANG TILL Li för att hon är bara bäst!!!!!

FAST JAG ÄR BÄTTRE

28 mar, 2012 15:32

Luna 1
Elev

Avatar

+1


Komplimang till Moldemort och människasomintefinnspåmugglis, för att ni snackade Glee med mig på vägen hem från skolan. OCH SJÖNG. You're awesome ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

28 mar, 2012 15:35

LeeJordanhjärta
Elev

Avatar


Mirre Weasley - Min barndomskompis som alltid finns där för mig, även om vi tjafsar som syskon så kommer jag alltid finnas här för dig ♥

M!mm! - Nu har jag känt dig i 7 månader och 5 dagar men det känns som om jag känt dig jättelänge! du är så rolig och bra att prata med ♥

Rocky Potter - du är rolig att rolla med

28 mar, 2012 15:36

1 2 3 ... 762 763 764 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.