Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Keira Nightley
10 apr, 2014 02:35 |
|
Rowena
Elev |
Ingen Tack!
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 10 apr, 2014 11:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Keira Nightley tror jag. Har egentligen ingen samhörighet med någon utav tjejerna mer än att jag i tonåren gillade att Keira var med i piratfilmerna.
Det känns dock som att jag gillar Portman mer vad gäller mode. Men det är mest en känsla som satte sig i mig nu, kan inte googla reda på bilder heller för wi-fi't ombord är apsegt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 apr, 2014 12:40 |
|
Borttagen
|
keira nightley
10 apr, 2014 15:36 |
|
Little J
Elev |
10 apr, 2014 16:20 |
|
Borttagen
|
Keira Knightley
11 apr, 2014 02:56 |
|
Ladusvalan
Elev |
Över lag stör jag mig på när skådisar är så där "supersnygga" och "supersmala" (man anar att det nog mest är därför de fick bli skådisar liksom), så ingen av dem är väl min favorit. När jag var mindre gillade jag båda väldigt mycket, men nu väljer jag nog Natalie Portman, bara för att hon är med i Star Wars ♥ (det är Keira också, men hon har en betydligt mindre roll). Och för att Keira Nightley opererat näsan, vilket jag inte kan låta bli att tycka är smått patetiskt. Nåja. De är båda hyfsade skådisar som varit med i rätt mysiga filmer, det måste väl ändå medges.
Resultat i frågan "Keira Nightley eller Natalie Portman?": 9-2 till Keira Nightley! Obs! Ny fråga i första inlägget! 11 apr, 2014 11:07 |
|
Borttagen
|
Friskis & Svettis för jag ha varit där en gång med en vän men det va inte så kul
11 apr, 2014 11:09 |
|
Borttagen
|
Friskis och svettis...
11 apr, 2014 11:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
....Nordic Wellness
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 apr, 2014 12:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen