One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 11:19 |
|
scarhead
Lärare |
29 okt, 2012 11:26 |
|
Irah
Elev |
Det enda dåliga med datumet är att det är en onsdag och att jag inte kommer få ledigt från skolan för att gå på konserten
29 okt, 2012 11:26 |
|
Shaunee
Elev |
Hehe, var ligger Friends Arena??
29 okt, 2012 11:27 |
|
J00KERN
Elev |
29 okt, 2012 11:29 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 11:30 |
|
Salazar1
Elev |
ammagad, jag ska se på Take Me home i Herning!!!!!!!!!
Om jag får tag på biljetter dock♥♥ sjuukt taggad! Slytherin Pride 29 okt, 2012 11:43 |
|
IamAK
Elev |
JAG KAN INTE ENS VARA GLAD EFTERSOM JAG INTE VET OM JAG FAKTISKT KOMMER FÅ BILJETTER ELLER INTE. HAR INGA PENGAR FÖR TILLFÄLLET OCH VET INTE OM JAG KOMMER FÅ LÅNA AV MAMMA ELLER INTE, OCH ÄVEN OM JAG FÅR DET SÅ KANSKE DOM TAR SLUT NÄR MAN FÖRSÖKER SKAFFA. OMG! THE LIFE OF A FAN GIRL IS SO FUCKING HARD ACTUALLY. DÖR.
29 okt, 2012 11:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-29 kl. 12:01
|
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 11:57 |
|
HazzaBazza
Elev |
Sitter och loopar 'Little Things'
Asså gah käääääärleek ♥_♥ MEN JAG ÄR SÅ GLAD FÖR JAG FYLLDE ÅR I FREDAGS VILKET BETYDER ATT JAG FICK PENGAR OCH KOMMER KUNNA KÖPA BILJETT! :'D 29 okt, 2012 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen