@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
24 sep, 2012 21:44 |
|
Pixie
Elev |
hej ni vet att det är kul om ni skickar meddelanden på tumblr, bara att ni vet att om ni bitchar bitchar jag tillbax.
24 sep, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
24 sep, 2012 21:46 |
|
Obliviate_
Elev |
kika på det okända, duscha och se på the borgias? Indeed.
24 sep, 2012 21:46 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Detta är hur man känner att allt är när man sitter hemma framför datan, sjunger högt för sig själv och känner att livet är på topp... ![]() Och när man sedan inser att man har läxor att göra blir det lite mer såhär... har den känslan just nu </3 Har skrivit 800 ord på min fanfiction och så bara just det svenskaläxan. 24 sep, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: haha ååååh </3Skrivet av Borttagen: Detta är hur man känner att allt är när man sitter hemma framför datan, sjunger högt för sig själv och känner att livet är på topp... ![]() Och när man sedan inser att man har läxor att göra blir det lite mer såhär... har den känslan just nu </3 Har skrivit 800 ord på min fanfiction och så bara just det svenskaläxan. 24 sep, 2012 21:59 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: eller så gör man som jagDetta är hur man känner att allt är när man sitter hemma framför datan, sjunger högt för sig själv och känner att livet är på topp... ![]() Och när man sedan inser att man har läxor att göra blir det lite mer såhär... gör läxorna innan man sätter sig vid mugglis. c: 24 sep, 2012 22:01 |
|
EmahS
Elev |
24 sep, 2012 22:02 |
|
Knizzlare
Elev |
24 sep, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
GoDNatT
24 sep, 2012 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen