@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och nu åker vi in i heeeeeeeeeeeeeem. ♥ Åhh vad trevligt. ^^ 24 sep, 2012 20:51 |
|
Alice...
Elev |
24 sep, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
jaha, man skriver "Alla singlar lägger ut detta på sina statusar om du får ett ♥ i chatten är han/hon intresserad av dig ! ♥" och så är det faktiskt någon som skriver ett hjärta i chatten.
Vet inte vad jag ska ta mig till!! 24 sep, 2012 20:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag är sjuk och äter pencillin och vill bara avlida typ
without something there is no nothing 24 sep, 2012 20:57 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av HannaPanna: omg jag pratade precis med DarkBells i telefon och det var så hääääär coolt ♥ JAA! Det var sååå awsome! ♥
24 sep, 2012 20:57 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: omg jag pratade precis med DarkBells i telefon och det var så hääääär coolt ♥ JAA! Det var sååå awsome! ♥ jaa ♥ Li, krya på dig :'( ♥
24 sep, 2012 21:00 |
|
Stella
Elev |
Jag kvävdes nästan på en läkerol jag precis åt, eftersom jag piercat tungan idag och inte kan äta ordentligt. Jag kommer att svälta ihjäl.
Endless, Nameless 24 sep, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Stella: Jag kvävdes nästan på en läkerol jag precis åt, eftersom jag piercat tungan idag och inte kan äta ordentligt. Jag kommer att svälta ihjäl. inte för att vara taskig men jag HATAR picerings,men jag är glad för du är glad 24 sep, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Och nu åker vi in i heeeeeeeeeeeeeem. ♥ Åhh vad trevligt. ^^ Skönt att vara hemma 24 sep, 2012 21:08 |
|
Pixie
Elev |
VIKTIGT!!
är du intresserad var jag bor så titta på sjuan det är det okända och det är i min lilla by i konditoriet!! lite tråkig story dock, men vem bryr sig haha
24 sep, 2012 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen