@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu stannar mitt tåg i Emmaboda. Snart hemma ♥
24 sep, 2012 20:23 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Neeyum
Ja det kan jag verkligen ingenting om. XD Knizzlare Ja du, det är sånt jag får stå ut med imorgon har jag teater, och sen musik på onsdag. Dans på torsag. D: Dude, jag orkar inte, det är ju poängen... XD Vara i skolan 9 timmar och typ bearbeta manus. Och jobba vanligt också. En hel jävla massa vanlig skola. ^^ 24 sep, 2012 20:25 |
|
Caius
Elev |
Jag har skaffat glasögon!! Nästan i alla fall, hehehe.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 24 sep, 2012 20:26 |
|
Neeyum
Elev |
Jag överlevde wow nu har jag det över TJOHOOO 24 sep, 2012 20:26 |
|
Pixie
Elev |
24 sep, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Nybro Nybro Nybro...
Hemma snart : )))))) 24 sep, 2012 20:36 |
|
me.
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av me.: Skriver man väll eller väl? Sammanhang: "du ska väl/väll hälsa på mormor på sjukhuset i kväll?" väl :' Bra, för har alltid skrivit det men nu ser jag många skriva väll och då blir jag osäker 24 sep, 2012 20:41 |
|
Pixie
Elev |
24 sep, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
nej men kolla hörni, dom vässar den nya iphånen:
![]() Pixie ååh, Cleverbot.. Jag gifte mig nästan med honom (vi säger att det är en dator av manligt kön). Det var creepy. 24 sep, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Och nu åker vi in i heeeeeeeeeeeeeem. ♥
24 sep, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen