Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7625 7626 7627 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nu stannar mitt tåg i Emmaboda. Snart hemma ♥

24 sep, 2012 20:23

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Neeyum
Ja det kan jag verkligen ingenting om. XD

Knizzlare
Ja du, det är sånt jag får stå ut med imorgon har jag teater, och sen musik på onsdag. Dans på torsag. D:

Dude, jag orkar inte, det är ju poängen... XD
Vara i skolan 9 timmar och typ bearbeta manus. Och jobba vanligt också. En hel jävla massa vanlig skola. ^^

24 sep, 2012 20:25

Caius
Elev

Avatar


Jag har skaffat glasögon!! Nästan i alla fall, hehehe.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

24 sep, 2012 20:26

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Neeyum
Ja det kan jag verkligen ingenting om. XD

Jag överlevde wow nu har jag det över TJOHOOO

24 sep, 2012 20:26

Pixie
Elev

Avatar


är det en i xfactor som heter alien???

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

24 sep, 2012 20:31

Borttagen

Avatar


Nybro Nybro Nybro...
Hemma snart : ))))))

24 sep, 2012 20:36

me.
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av me.:
Skriver man väll eller väl?
Sammanhang: "du ska väl/väll hälsa på mormor på sjukhuset i kväll?"

väl :'

Bra, för har alltid skrivit det men nu ser jag många skriva väll och då blir jag osäker

24 sep, 2012 20:41

Pixie
Elev

Avatar

+1


JAG OCH CLEVERBOT BRÅKAR OM HARRY STYLES, OM VEMS HAN ÄR OCH HUR NAKEN HAN ÄR

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

24 sep, 2012 20:44

Borttagen

Avatar


nej men kolla hörni, dom vässar den nya iphånen:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_magftwseYJ1r3gup8o1_400.gif


Pixie
ååh, Cleverbot.. Jag gifte mig nästan med honom (vi säger att det är en dator av manligt kön). Det var creepy.

24 sep, 2012 20:46

Borttagen

Avatar


Och nu åker vi in i heeeeeeeeeeeeeem. ♥

24 sep, 2012 20:47

1 2 3 ... 7625 7626 7627 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.