@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
24 sep, 2012 19:45 |
|
LittleButterfly
Elev |
Egentligen borde jag göra färdigt min spanskläxa, men jag väljer att strunta i det och i stället knåpa på min fanfic!
24 sep, 2012 19:49 |
|
Pixie
Elev |
24 sep, 2012 19:51 |
|
me.
Elev |
Skriver man väll eller väl?
Sammanhang: "du ska väl/väll hälsa på mormor på sjukhuset i kväll?" 24 sep, 2012 20:07 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag tittar på TV!
24 sep, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
den där personen som skickar dumma meddelanden till dig är dum, väldigt dum Fast dina svar är härliga ahha 24 sep, 2012 20:10 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: den där personen som skickar dumma meddelanden till dig är dum, väldigt dum Fast dina svar är härliga ahha åh man tackar
24 sep, 2012 20:11 |
|
linnvendela
Elev |
Borde jag plugga? Ja.
Gör jag det? Nej. Jaha. 24 sep, 2012 20:12 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av me.: Skriver man väll eller väl? Sammanhang: "du ska väl/väll hälsa på mormor på sjukhuset i kväll?" väll tror jag... 24 sep, 2012 20:13 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av me.: Skriver man väll eller väl? Sammanhang: "du ska väl/väll hälsa på mormor på sjukhuset i kväll?" väl :' 24 sep, 2012 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen