@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Aha Är det gott? 24 sep, 2012 16:50 |
|
Ginny00
Elev |
MITT STAVNINGSPROGRAM ÄR SÅ FINT. den ville ändra postitlapp till prostituerad. Gud så trevligt att vakna och se en grön prostituerad på nattbordet....
24 sep, 2012 17:30 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: Jag kan en mening på finska. Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. I AGREE TOTALLY WITH YOU MY DEAR VISST ÄR FINSKA HEMSKT Ma om paras ...typ xD *mä oon paras men dude, bry dej inte om att lära dig det, DET ÄR INTE VÄRT DET D: Niin koska suomenkieli on KAUHEAAA!! Urgh, mina vihaan suomea. Miks' mä' sitten kirjoitan vain suomeksi nyt? Mä ärsytän ruotsin-ihmisiä. ruotsin-ihmisiä. AHAHAHAHAHAHA XD NIIN ONKIN! Mäkin vihaan suomea, se on niin.. BLÄURGH. xd Hei, oletko huomannut, Ruotsi on niin ruma sana, eiks nii, ja Sverige on aika hieno sana. Tai mitä sen nyt onkin, nimi? SHAME ON YOU SUOMALAISET jotka tekivät Sverigestä ruman sanan. D:< ey, joinar du mig med att flytta till Sverige i framtiden? ;D Nymfadora Tonks - Rosor doftar rätt så gott, ja.
24 sep, 2012 17:54 |
|
joel9324
Elev |
24 sep, 2012 17:57 |
|
Twix
Elev |
På utsidan må jag vara en sockersöt chokladbit invirad i guldfärgat papper, men på insidan är jag en ond, ond chokladbit >: D 24 sep, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
24 sep, 2012 18:00 |
|
Freja
Elev |
Everything is Dramione and nothing hurts. 24 sep, 2012 18:41 |
|
Ginny00
Elev |
500 tummar, aw yeah.
24 sep, 2012 18:41 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar verkligen London. ♥ ♥ Vill sjukt gärna åka dit!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 sep, 2012 18:45 |
|
Tuggrus
Elev |
24 sep, 2012 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen