@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. I AGREE TOTALLY WITH YOU MY DEAR
24 sep, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. I AGREE TOTALLY WITH YOU MY DEAR VISST ÄR FINSKA HEMSKT 24 sep, 2012 16:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-24 kl. 16:26
|
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. I AGREE TOTALLY WITH YOU MY DEAR VISST ÄR FINSKA HEMSK OH YES IT IS O___O
24 sep, 2012 16:25 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan en mening på finska. Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. I AGREE TOTALLY WITH YOU MY DEAR VISST ÄR FINSKA HEMSKT Ma om paras ...typ xD ![]()
24 sep, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
IIIH. Mina dr. Martens har kommit :'3
24 sep, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. I AGREE TOTALLY WITH YOU MY DEAR VISST ÄR FINSKA HEMSK OH YES IT IS O___O Hey, wait. Är det så att du har någon finsk i släkten? Eller att du är halvfinsk? Eller att du bara kan finska? Eller är du en av de finlandsvenskar som bara pratar svenska? 24 sep, 2012 16:27 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: Jag kan en mening på finska. Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. I AGREE TOTALLY WITH YOU MY DEAR VISST ÄR FINSKA HEMSKT Ma om paras ...typ xD *mä oon paras men dude, bry dej inte om att lära dig det, DET ÄR INTE VÄRT DET D:
24 sep, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: Jag kan en mening på finska. Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. I AGREE TOTALLY WITH YOU MY DEAR VISST ÄR FINSKA HEMSKT Ma om paras ...typ xD *mä oon paras men dude, bry dej inte om att lära dig det, DET ÄR INTE VÄRT DET D: Niin koska suomenkieli on KAUHEAAA!! Urgh, mina vihaan suomea. Miks' mä' sitten kirjoitan vain suomeksi nyt? Mä ärsytän ruotsin-ihmisiä. ruotsin-ihmisiä. AHAHAHAHAHAHA XD 24 sep, 2012 16:31 |
|
Tvilling
Elev |
Är faktiskt inte särskilt taggad att träns idag :c
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 24 sep, 2012 16:37 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Conflate: Jajaja xDSkrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: Jag kan en mening på finska. Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. I AGREE TOTALLY WITH YOU MY DEAR VISST ÄR FINSKA HEMSKT Ma om paras ...typ xD *mä oon paras men dude, bry dej inte om att lära dig det, DET ÄR INTE VÄRT DET D: ![]()
24 sep, 2012 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen