@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
tadadah, Tvilling har idag uppdaterat sin thg ff och håller nu på att skriva på sin andra ff c;
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 24 sep, 2012 15:19 |
|
Borttagen
|
HOPPAS FOLK GÅR MED PÅ MITT FÖRSLAG.
Nejmen, hej. Nu har jag börjat nörda Playing With Fire 2. Spelberoende. Yay :3 24 sep, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att Klaus är fin. :] herreguud taack bro!! Det är du meed! ♥ Men bro, I totally forgot it... YOU'RE AWESOME! ♥ 24 sep, 2012 15:28 |
|
Tvilling
Elev |
Omg det kom just en stor jäkla traktor typ o hämta vår container
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 24 sep, 2012 15:42 |
|
Celebikai
Elev |
24 sep, 2012 15:57 |
|
Tvilling
Elev |
Gaah jag hittar inte ett visst kapitel som jg tror jag har skrivit xd
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 24 sep, 2012 16:00 |
|
Solkatten
Elev |
Ska börja skriva på prologen nu. :'>
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 sep, 2012 16:07 |
|
ginnyw123
Elev |
I skolan har vi extra SO, och vi ska sälja kokosbollar och salami och åka till Polen i fyra elr tre dagar i vår eller nästa höst beroende på hur mycket vi samlar ihop! Just nu älskar jag min skola!
24 sep, 2012 16:09 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 sep, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag gillar att skriva och prata engelska mycket mer än svenska. Svenska är ett otroligt vackert och fantastiskt språk om man gemför med finskan. Halva.min.släkt.pratar.som.fasaner. 24 sep, 2012 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen