Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
High Five och komplimanger i massor till Vipratten för att hon har samma humor som mig, när det kommer till HP/MG crossovers. ♥
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 mar, 2012 06:44 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag vill ge en komplimang till en fin tjej, en fin, snäll, omtänksam och söt tjej.
Tyvärr kan hon inte se detta men jag vill bara säga att du är en underbar kompis som fortfarande är min vän efter det jag just berättat. Att du förklarar vad du känner och att du fortfarande vill vara min kompis. Du är underbar och jag älskar dig ♥ 27 mar, 2012 18:06 |
|
Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, dethär är mitt 3000 inlägg. Och eftersom jag hade gjort en bild - men den dampade sig. Så vill jag tacka massa ändå. HarryPotterr Dramione99 Draken Norbert Bombarda AlvaRawenclaw Lizzie Lovegood LeeGordan Weasley avifors Kintsugi Trollet Thea §irius Cara Riddle joel9324 scarhead Twix Solkatten PrisonerOfAzkaban mine Ni får mig att skratta, le, och får mig att må allmänt bra. Tack. Ni betyder mer än vad ni tror ♥ Erica Potter TACK DET SAMMA! 27 mar, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Vill ge en komplimang till Legolas för att hon är den finaste och baisigaste bästisen man kan ha. ♥
LOV YA! 27 mar, 2012 18:34 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av MizzNina: High Five och komplimanger i massor till Vipratten för att hon har samma humor som mig, när det kommer till HP/MG crossovers. ♥ Hoho, back at you! Finns få saker som slår det! ;D Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
27 mar, 2012 18:38 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
komplimang till alla darksiders, än en gång. You cheer me up every day. ♥
kossanbertaLillsjenny123MizzNina Minidjuret InspiredPsycho AlexZz DeathDownAlex OCH ALLA ANDRAAAAA!♥♥♥♥♥♥ -- Även till min fina irl vän Clara Claushaus, även om du aldrig kommer se detta för du aldrig loggar in men du ska veta att du är en unik vän som aldrig sviker dina vänner ♥ Love u!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ speech! 27 mar, 2012 18:39 |
|
Lills
Elev |
27 mar, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Alva
TACK TACK TACK! ;u; 27 mar, 2012 19:05 |
|
Minidjuret
Elev |
Alva- tack tack tack underbara Alva!
27 mar, 2012 19:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alva TACK TACK TACK! ;u; Mehhe ingen orsak♥ speech! 27 mar, 2012 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen