Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Åh! Enkelt val, kardemumma alla gånger om. ♥ Gillar inte ingefära alls men kardemumma är ju himmelriket.
8 apr, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Kardemumma ♥
8 apr, 2014 18:49 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Kardemumma! Dels är jag inte speciellt förtjust i ingefära, dels är kardemumma typ det bästa som finns. Lukten, julassociationerna, kardemummabullar, te med kardemumma... ♥
8 apr, 2014 19:59 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Little J: Whaaaaaat?? Vem då? Scott Hope säsong 3. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 apr, 2014 06:30 |
|
Ladusvalan
Elev |
Åh, jag tycker mycket om båda! Och egentligen vill jag välja ingefära bara för att det var så många som dissade det ... men om jag ändå ska vara så ärlig som möjligt så tycker jag snäppet bättre om kardemumma. Ingefära kan vara supergott (och dessutom hälsosamt) som smaksättning i mat och desserter, men kardemummasmaken tilltalar mig ännu lite mer.
Resultat i frågan "ingefära eller kardemumma?": 17-3 till kardemumma! Obs! Ny fråga i första inlägget! 9 apr, 2014 09:16 |
|
MizzNina
Elev |
Natalie Portman. Jag står inte ut med Keira Knightley
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 apr, 2014 11:43 |
|
Klaestron
Elev |
9 apr, 2014 12:46 |
|
Borttagen
|
Keira Knightley
9 apr, 2014 14:25 |
|
Borttagen
|
Keira Knightley
9 apr, 2014 16:06 |
|
Borttagen
|
Keira Nightley för Pirates of the Caribbean + vet inte vem den andra är
9 apr, 2014 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen