One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 08:58 |
|
scarhead
Lärare |
YOU WON'T LOVE YOUR HALF AS MUCH AS I LOVE YOU
IF YOU WANT TO KNOW, I'M HERE FOR YOU MAYBE YOU'LL LOVE YOURSELF LIKE I LOVE YOU I WAS NOT READY FOR THIS GODDAMNIT ONE DIRECTION WHY FIRST YOU DIDN’T KNOW WHY I WAS INSECURE AND THEN WHEN YOU FIGURED IT OUT YOU TOLD ME YOU LOVED THOSE LITTLE THINGS ABOUT ME 29 okt, 2012 09:43 |
|
Solkatten
Elev |
Seriöst. De kommer hit på FREDAG! :*D Can't believe it. <'333
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2012 09:53 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 09:54 |
|
scarhead
Lärare |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i don’t think little things is about a boy telling a girl to love herself i think it’s about a boy loving a girl no matter what she thinks of herself Alltså åh har väntat på att de ska få sjunga låtar som Little Things. Att de fick sjunga den av Ed och akskdnhefnebfjehf. Så underbar och fin och åh. De tar upp så mycket som många är osäkra om idag men försöker göra så det låter som att nej du är perfekt och alla dessa saker? de är perfekta. Det känns redan nu som att killarna har börjat få mer mening i deras sånger, för den här är lite som What Makes You Beautiful. Men, om jag får kopiera från Tumblr, What Makes You Beautiful berättar att du är vacker. Little Things får dig att förstå att du är vacker. Ah, One Direction. I'll love you endlessly. OCH NU KOMMER TÅRARNA 29 okt, 2012 10:29 |
|
Neeyum
Elev |
http://www.onedirectionmusic.com/1deuropetour/
GUYS OMG OMG OMG OMG OMG GUYS 5/8 2013 OMG 29 okt, 2012 11:07 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Neeyum: http://www.onedirectionmusic.com/1deuropetour/ GUYS OMG OMG OMG OMG OMG GUYS 5/8 2013 OMG kanske älskar dom mig ändå mamma........
29 okt, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Hej då, då den här tråden.
29 okt, 2012 11:09 |
|
scarhead
Lärare |
29 okt, 2012 11:14 |
|
Tonks-nea1
Elev |
JAG BLIR SÅ FUCKING SUR PÅ ATT DET ÄR I STOCKHOLM OCH I NÅGON FUCKING MYSKO STÄLLE I DANMAR HADE DE INTE KUNNAT HA DET I KÖPENHAMN OCH PÅ EN HELG KANSKE TÄNKER DE INTE ELLER!!!
29 okt, 2012 11:18 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen