@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
Nu ska jag göra mig klar, packa, cykla, göra läxor, skriva/fixa med bloggen, träna, dusha och sova. Ungefär så ser mi dag ut x3 Måste bara inkludera lite mat också c;
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 24 sep, 2012 11:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
24 sep, 2012 11:24 |
|
t i l d a
Elev |
Ska snart ner på stan med mormor och kusin! Sen hinner jag inte ens hem innan pianot... Men jag tror jag överlever
24 sep, 2012 11:46 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar tills jag kommer hem så jag kan skriva på min fanfic.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 sep, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Solkatten: Vad skriver du om? =)
24 sep, 2012 11:57 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag drömde att Twix tog min choklad. :o
24 sep, 2012 12:01 |
|
Tvilling
Elev |
Åh så hemskt väder D: sååå soligt och såå kallt! Sitter mdd en stickad kofta över huvudet för att värma mina stackars öron.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 24 sep, 2012 12:21 |
|
Afturelding
Elev |
Jag är hos farmor, bra avslutning såhär på vistelsen nere i Stockholm innan jag åker tillbaka hem till Gävle senare idag =)
![]() ![]()
24 sep, 2012 12:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
I'M A MUGGLR.
Jag vet inte huuuur ofta som jag har snubblat på orden och skrivit "mugglr" i adressfältet för att sedan trycka enter. eeehhh... mugglarportalen goes mugglr inom kort! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 sep, 2012 12:57 |
|
Tvilling
Elev |
funderar på att sända lite "radio" på spreaker, bara för att jag har tråkigt, någon som är intresserad? c;
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 24 sep, 2012 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen