@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Knäppt. Innan jag gick och la mig var batteriet i mobilen fulladdat och nu helt plötsligt hade det bara 7% kvar? O.o
*** Åh, vill inte till skolan. :'< Jag har inget emot måndagar egentligen. Det är bara självaste skolan jag bara inte gillar. Usch. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 sep, 2012 03:58 |
|
MizzNina
Elev |
Jag har kommit på mig själv med att faktiskt längta efter snö...
Jag har inte längtat efter snö sen jag var 10. Det faktum att det är september och chansen att det kommer snö innan tidigast November är så liten att vinna på lotto är mer troligt. Det gör mig lite ledsen. >.< "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 sep, 2012 05:46 |
|
me.
Elev |
Godmorgon mugglisar, skola idag :c
24 sep, 2012 06:49 |
|
Ginny00
Elev |
Har släpat mitt täcke till datorn för att slippa lämna känslan av säng. e.e
24 sep, 2012 06:56 |
|
Knizzlare
Elev |
24 sep, 2012 06:56 |
|
joel9324
Elev |
24 sep, 2012 07:07 |
|
Ginny00
Elev |
min bror ska vara hemma så jag får tydligen vara hemma om jag vill o.O
24 sep, 2012 07:07 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag är trött..
Hej 24 sep, 2012 07:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag är trött.. vem är inte det vid den här tiden.. 24 sep, 2012 07:09 |
|
Luna Chang
Elev |
Dom flesta andra har iaf fått sova utvo helgen.. det har inte jag kunnat Hej 24 sep, 2012 07:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen