Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
hyperion & Deathless hihi taaaaaack :*
(...lol ok ni skrev för flera sidor sen upptäckte jag nu men orkar inte citera...... öh) haha fattar ni hur mycket folk stirrade på mig på stan idag eller undrar varför mitt hår liksom lyser ![]()
14 aug, 2012 21:59 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 aug, 2012 22:39 |
|
Caius
Elev |
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 aug, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
14 aug, 2012 23:37 |
|
whirlwinds
Elev |
14 aug, 2012 23:41 |
|
Borttagen
|
Du är från och med nu en av mina förebilder, punkt. 14 aug, 2012 23:46 |
|
themarauder
Lärare |
Caius: Fiint hår =D
Här är jag i min nyinköpta topp från Gina! Nöjd, trött, osminkad och livlöst hår som jag älskar!! (Det är så lätt att locka) Folk måste tro att jag är mer eller mindre den tråkigaste personen i världen. Ler aldrig på bild. Men det är bara för att mitt leende är bättre i rörelse än fryst, haha! =) - just like themarauder 15 aug, 2012 00:05 |
|
Borttagen
|
themarauder - Ååh, alltså du är apsnygg!
15 aug, 2012 00:20 |
|
themarauder
Lärare |
Grå Damen: Åh, tack!! =) Jag kan med gott samvete säga precis det samma om dig!!! Vill också ha stora, mörka ögon!! (<- Om det är du på den bilden jag har sett dvs
=) - just like themarauder 15 aug, 2012 00:28 |
|
Caius
Elev |
@themarauder; Tack, fast det är egentligen en peruk, heh. ^^' Dock kan jag erkänna att jag hade någon liknande frisyr när jag gick i åttan (då med mitt riktiga hår ofc).
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 15 aug, 2012 10:59 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen