@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
23 sep, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MIN LILLEBROR FÖRSTÅR INTE ATT MINECRAFT HAR DÅLIG GRAFIK UGHHHH HAN SPELAR DET INTE ENS SJÄLV HAN TITTAR PÅ VIDEOS DÅ ANDRA SPELAR yo Precis som min lillebror 23 sep, 2012 20:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Funderar på att prata med min lärare om NaNoWriMo... Och be henne presentera detta för klassen... Inte för att jag tror att speciellt många kommer vara med men ändå
23 sep, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
MIn Pizza var god
23 sep, 2012 20:06 |
|
Tvilling
Elev |
HA, efter vääääldigt långt sökande kom jag på hur tusan jag skulle beskriva den meny jag försöker koda. -.-''
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 23 sep, 2012 20:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Första killen på x-factor var ju grymt bra :o
23 sep, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Jag var på promenad med denna sötnos:
![]() Det var fint väder så jag tyckte vi skulle gå i skogen, sagt och gjort. Väl där såg jag att det fanns tonvis med mumsiga blåbär och var nära att gå hem igen för att hämta något att plocka dem i men det kändes så jobbigt. Plötsligt får jag en brilliant ide, bajspåsen (oanvänd givetvis)! Så jag beger mig längre och längre iväg från stigen på jakt efter fler blåbär och när påsen är någorlunda full så vänder jag för att gå tillbaka till stigen, hittar inte stigen och får panik. Ta aldrig beslut när du har panik! Min smarta hjärna tycker att det är en toppenide att börja gå omkring på måfå vilket givetvis inte ger något resultat och jag börjar inse att vi möjligen måste spendera natten i skogen, hunden och jag. I ett sista försök att hitta hem så säger jag till hunden: -Ja, komigen då Selma, gå hem. Och så börjar vi springa rakt genom skogen, över våtmarker (jag hade bara håliga gympadojjor så min fot blev genomblöt). Vi stannar vid en bäck där Selma får svalka av sig och dricka sen efter några meter kommer vi ut på andra sidan skogen. Genomsvettig och eländig med blåbärsfläckar på händerna börjar jag gå med den utmattade hunden på släptåg hemåt. Det är ganska långt och jag är törstig så jag käkar några blåbär ur bajspåsen. Det är en vältraffikerad cykel-och-gångväg så jag drog minst sagt till mig många blickar när jag åt ur en bajspåse. I min dumhet trodde jag att de stirrade för att jag kanske hade fått blåbär runt munnen så jag förde upp påsen så att den täckte min mun (det måste sätt ut som om jag luktade i den) men först när vi var tryggt hemma igen och jag kunde konstatera att min mun var helt ren som jag insåg att det var för att jag åt ur och ''luktade i'' en hundbajspåse som folk hade stirrat och att jag hade en hund med mig förstärkte ju bara deras misstankar 23 sep, 2012 20:28 |
|
Regulus
Elev |
23 sep, 2012 20:33 |
|
ronnyponny
Elev |
23 sep, 2012 20:38 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Det kommer att komma en tjej på X-Factor som ser precis ut som Rue sen!! OMG JAG VET TRODDE JAG VAR DEN ENDA SOM SÅG DET 23 sep, 2012 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen