@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Dramione99: Skrivet av ginnyw123: hahah Elin, sånt e livet!!!! (Irriterande). Åh när man äntligen har hittat ett par jeans som man verkligen vill ha kostar dom 500 spän... >_< Haha jag vet! Dessutom kommer jag väl växa ur dem så... xD Köp de, och så klipper du av de, sen så när du växt ur de så syr du dit det du klippte av!!!! 23 sep, 2012 18:23 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Dramione99: Skrivet av ginnyw123: hahah Elin, sånt e livet!!!! (Irriterande). Åh när man äntligen har hittat ett par jeans som man verkligen vill ha kostar dom 500 spän... >_< Haha jag vet! Dessutom kommer jag väl växa ur dem så... xD Köp de, och så klipper du av de, sen så när du växt ur de så syr du dit det du klippte av!!!! Hillevi du är väldigt smart! xD Kanske en ide...? Men jag är så dålig på att sy...
23 sep, 2012 18:24 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Dramione99: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Dramione99: Skrivet av ginnyw123: hahah Elin, sånt e livet!!!! (Irriterande). Åh när man äntligen har hittat ett par jeans som man verkligen vill ha kostar dom 500 spän... >_< Haha jag vet! Dessutom kommer jag väl växa ur dem så... xD Köp de, och så klipper du av de, sen så när du växt ur de så syr du dit det du klippte av!!!! Hillevi du är väldigt smart! xD Kanske en ide...? Men jag är så dålig på att sy... jag vet, tacktack!!! xD Tja, vem är inte dålig på att sy??? 23 sep, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M00NSTER: DUMBLEDORE is tha shit, han är så freakin' awesome XD OCH RON OCH HARRY. Skrivet av Borttagen: OKEJ. JAG GILLAR A VERY POTTER MUSICAL. KÄNN PÅ DEN EIRA. ♥ Älskar början när han blir så himla chockad över att alla kan låten och sjunger med.. ågåhååh. Nu ser jag detta och klappar händerna över att du tittade på den ! Jag gillar Snape så himla mycket och Draco ! Snape och Draco i Starkid ÄGER! Detta var min anteckning för idag om det inte kommer något mer galet i min skalle senare. okej Eira, sorry, men jag har börjat älska A Very Potter Musical xD Sitter seriöst här hemma och försöker lära mig Goin back to Hogwarts på gitarr. 23 sep, 2012 18:30 |
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M00NSTER: DUMBLEDORE is tha shit, han är så freakin' awesome XD OCH RON OCH HARRY. Skrivet av Borttagen: OKEJ. JAG GILLAR A VERY POTTER MUSICAL. KÄNN PÅ DEN EIRA. ♥ Älskar början när han blir så himla chockad över att alla kan låten och sjunger med.. ågåhååh. Nu ser jag detta och klappar händerna över att du tittade på den ! Jag gillar Snape så himla mycket och Draco ! Snape och Draco i Starkid ÄGER! Detta var min anteckning för idag om det inte kommer något mer galet i min skalle senare. okej Eira, sorry, men jag har börjat älska A Very Potter Musical xD Sitter seriöst här hemma och försöker lära mig Goin back to Hogwarts på gitarr. haha yes!!! Jag sitter just nu och tittar på A Very Potter Musical ! Vi får springa runt i skolan i morn och sjunga alla låtar!
23 sep, 2012 18:33 |
|
Solkatten
Elev |
I like trains.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 sep, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Klaus är fin. :]
23 sep, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M00NSTER: Haha ja! XDSkrivet av Borttagen: Skrivet av M00NSTER: DUMBLEDORE is tha shit, han är så freakin' awesome XD OCH RON OCH HARRY. Skrivet av Borttagen: OKEJ. JAG GILLAR A VERY POTTER MUSICAL. KÄNN PÅ DEN EIRA. ♥ Älskar början när han blir så himla chockad över att alla kan låten och sjunger med.. ågåhååh. Nu ser jag detta och klappar händerna över att du tittade på den ! Jag gillar Snape så himla mycket och Draco ! Snape och Draco i Starkid ÄGER! Detta var min anteckning för idag om det inte kommer något mer galet i min skalle senare. okej Eira, sorry, men jag har börjat älska A Very Potter Musical xD Sitter seriöst här hemma och försöker lära mig Goin back to Hogwarts på gitarr. haha yes!!! Jag sitter just nu och tittar på A Very Potter Musical ! Vi får springa runt i skolan i morn och sjunga alla låtar! 23 sep, 2012 18:38 |
|
Pixie
Elev |
23 sep, 2012 18:39 |
|
M00NSTER
Elev |
Så en ny anteckning !
I morgon ska jag och HarryPotterr springa runt i skolan och sjunga låtar från "A Very Potter Musical"
23 sep, 2012 18:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen