@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
http://open.spotify.com/track/4GJMpZUQm25faasYTsPu5y
om man ringer två pizzerior och sätter ihop lurarna... 23 sep, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
När syskon inte är pain in the ass - vilket för övrigt är väldigt sällan, förutom de gånger man faktiskt växer upp för en gångs skull - då är de bra att ha, faktiskt.
Jag fick precis en peanutbutterjelly-macka av min lillebror. 23 sep, 2012 15:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
hihihihihi Cara har precis sett världens sötaste tecknade Thor film
http://www.swefilmer.com/thor-tales-of-asgard-2011/thor-tales-of-asgard-2011-video_76f23a18c.html ![]()
23 sep, 2012 15:12 |
|
Pixie
Elev |
23 sep, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2012 15:21 |
|
Pixie
Elev |
23 sep, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
mjau....
23 sep, 2012 15:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
LOKI, LOKI, LOKI, LOKI ♥ ♥
haha nej jag ser inte alls på Thor xD haha och jag tkr absolut inte att Oden är elak mot Loki, dumma gubbe! ![]()
23 sep, 2012 15:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-23 kl. 15:41
|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: LOKI, LOKI, LOIK, LOKI ♥ ♥ haha nej jag ser inte alls på Thor xD haha och jag tkr absolut inte att Oden är elak mot Loki, dumma gubbe! loik! det var det gulligaste ah nu ska jag börja kalla loki loik ♥
23 sep, 2012 15:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Pixie: haha de var inte riktigt min avsikt xD haha men ja om de glädjer dig så ♥Skrivet av Cara Riddle: LOKI, LOKI, LOIK, LOKI ♥ ♥ haha nej jag ser inte alls på Thor xD haha och jag tkr absolut inte att Oden är elak mot Loki, dumma gubbe! loik! det var det gulligaste ah nu ska jag börja kalla loki loik ♥ ![]()
23 sep, 2012 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen