One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av Neeyum: CooltSkrivet av Tonks-nea1: Följer någon av killarna er på twitter????? två fakenialls nej, jag är forever 0/5 lol men niall noticed me once in a twitcam!!!
28 okt, 2012 20:32 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av HannaPanna: ![]() oh yessss! jag är den konstiga tjejen med den vita mössan, och nej min mage är inte sådär konstig och tjock i verkligheten, det är bara jackan som ställer till det hela ^^ min kompis skulle typ göra en sak till x-factor som hade med 1d att göra osv... vet inte riktigt men vad tycks? c: STOLT FOTOGRAF! Hoppas att hon går vidare, för då bär det av till New York XD Haha ja
28 okt, 2012 21:14 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av IamAK: JAG DÖR. ![]() känner för att gråta.... i can't deal... det betyder säkert turné datum!!!!!!!! omg omg omg. JAG VET JAG FREAKAR UT O M G
28 okt, 2012 21:35 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av IamAK: JAG DÖR. ![]() känner för att gråta.... i can't deal... det betyder säkert turné datum!!!!!!!! omg omg omg. Ehmehgahd! Wat can it be!?!?!? :o 29 okt, 2012 00:46 |
|
elin-15
Elev |
Jag gillar 1D. Min absoluta favorit låt är i wish
29 okt, 2012 01:12 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 08:15 |
|
Neeyum
Elev |
OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG I CAN'T BREATHE
I'M DEAD I'M OFFICIALLY DEAD BYE I'M UNABLE TO DO THE CAN 29 okt, 2012 08:22 |
|
Knizzlare
Elev |
29 okt, 2012 08:24 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
29 okt, 2012 08:27 |
|
ammie5
Elev |
jag är totalt död.
♥♥♥ 29 okt, 2012 08:27 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen