Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KlaraLovegood
Elev |
Sant.
Du har läst minst en HP-bok på engelska? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 20 jan, 2011 20:06 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du tycker engelska HP är bättre än svenska (HP). "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 20 jan, 2011 20:07 |
|
Soz
Elev |
Falskt, på sitt sätt.
Xenophilus är ett riktigt coolt namn, när allt kommer omkring? Sherlockian, Whovian etc. 20 jan, 2011 20:14 |
|
Hillevi Claw
Elev |
20 jan, 2011 20:15 |
|
Soz
Elev |
Sant
Du har läst Have you ever been in love? [SV] [LE/JP] ? Sherlockian, Whovian etc. 20 jan, 2011 20:18 |
|
EMELESEL
Elev |
falskt
Du gillar quidditch? 20 jan, 2011 20:19 |
|
Soz
Elev |
Sant (Du borde läsa den ...)
Hellde mugglare en ynk? Sherlockian, Whovian etc. 20 jan, 2011 20:27 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Hellre mugglarfödd än ynk. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 20 jan, 2011 20:28 |
|
Soz
Elev |
Sant
Voldemort var ganske osmart, endå .... Sherlockian, Whovian etc. 20 jan, 2011 20:31 |
|
soratanaka
Elev |
Falskt. Han var intelligent, men galen, vilket drev honom till att göra mindre strategiska saker. Men han var smart.
Severus var modig. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 20 jan, 2011 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen