Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Hj
Elev |
ALLT!!!
11 okt, 2011 20:01 |
|
Losa
Elev |
Att ha Fred & George som bröder... Åh, vilket jäktigt liv.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 11 okt, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
du menar MÄKTIGT liv ;D
Hade velat vara deras trillingsyster ;D 11 okt, 2011 20:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: du menar MÄKTIGT liv ;D Hade velat vara deras trillingsyster ;D Man kan ju alltid vara Ginny 11 okt, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
De är mitt ljus när mörkret är som mörkast ♥
11 okt, 2011 21:01 |
|
si_tonks
Elev |
11 okt, 2011 21:13 |
|
Borttagen
|
11 okt, 2011 21:22 |
|
Anapneo
Elev |
11 okt, 2011 21:27 |
|
Borttagen
|
11 okt, 2011 21:29 |
|
grodan-boll
Elev |
11 okt, 2011 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen