Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
liiiinneaa
Elev |
Hello chattråden! Måste snart fara ut och springa, så just nu håller jag på att dra ut på tiden så mycket jag kan
22 aug, 2011 19:42 |
|
Borttagen
|
Hejhej på er alla! Jag är superglad, för hela denna vecka kommer vi börja skolan 9.00 och sluta 13.00! Så nice! Fast nästa vecka blir det vanliga tider, men strunt samma!
22 aug, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
^ ÅH, YOU FUSKIS.
Jag hade rätt kul spanskalektion idag, om någon bryr sig. Vi "chittade" och skrattade, ja. I love my spanskaklass helt plötsligt! 22 aug, 2011 19:50 |
|
whirlwinds
Elev |
BLOODY HELL
har idrott imorgon. kommer inte kunna röra mig efter den här jävla ridlektionen. fast samtidigt MÅSTE jag verkligen vara med för jag MÅSTE få ett G i idrott nu i nian. (var typ med på fem lektioner under höstterminen i åttan :$)
22 aug, 2011 19:53 |
|
zooz
Elev |
jag letar efter prao pltser
22 aug, 2011 20:12 |
|
Parseltongue
Elev |
23 aug, 2011 00:21 |
|
kinshaw
Elev |
23 aug, 2011 00:27 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av kinshaw: spara ut luggen eller klippa den, det är frågan ._. Spara den! Du kan j inte slösa ditt vackra hår! 23 aug, 2011 05:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: spara ut luggen eller klippa den, det är frågan ._. sppaaaaraaa! Skola snart.................. 23 aug, 2011 06:12 |
|
kinshaw
Elev |
leumas vän & trevor ♥ men alltså jag saknar att ha lugg, och har det egentligen :c det är bara det att den blev konstig sist jag klippte mig så jag sätter bort den istället. Men det funkar utan lugg också. Hm....
![]()
23 aug, 2011 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen