D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
Jag hade varit shockad och livrädd när Draco plötsligt störtat ner mot marken, jag hade varit paralyserad och kunde inte röra mig alls. Men när Miu fångat honom och de andra åkt ner till marken säkra så lugnade jag ner mig och kunde röra mig igen. När jag kom ner så var Draco avsvimmad, jag var rädd att han var.... Borta. Men som tur är så berättade Hermione att han bara var avsvimmad. När han vaknade så blev jag jätte lättad och glad men när han började gråta så satte jag mig snabbt ner på marken bredvid honom och kramade honom medans jag försökte säga uppmuntrande saker men att han grät gjorde mig genaste ledsen.
19 okt, 2015 20:59
Detta inlägg ändrades senast 2015-10-20 kl. 15:08
|
|
Borttagen
|
jag kramade hårt om Joe. jag ville aldrig släppa honom.
jag borrade ner ansiktet i hans tröja och hans tröja blev blöt av mina tårar. (gud vad djupt det låter.) 19 okt, 2015 21:09 |
|
Shadow of hope
Elev |
Ja jag blir halft deprimerad
Jag kramade om honom lika hårt som han kramade mig. "Hey... Hey Draco vi är säkra... Vi är alla säkra och de kommer inte komma och om de för all förmodan så är vi alla här och vi... Vi vinner!" Sa jag i hans öra i en mjuk röst.
19 okt, 2015 21:18 |
|
Borttagen
|
"Men.." började jag.
jag var tyst och kramade om honom ännu mer. "vi kommer aldrig kunna komma tillbaka till hogwarts ju!" sa jag förtvivlat. 19 okt, 2015 21:25 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag var tyst en stund efter det för jag hade inte tänkt på det innan, men jag slog mig själv mentalt. Jag kunde inte tänka på sådan just nu, nu så var Draco det viktiga. Jag suckade innan jag svarade, "n-nej tyvärr inte men vi har alla varandra... Vi kan klara oss utan Hogwarts, vi kan lära oss på det sättet som de gjorde för, igenom äventyr" sa Joe och försökte att dölja sin osäkerhet men det gick inte så värst bra.
19 okt, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
"jag vill bara åka tillbaka," gnällde jag som om jag vore en barnunge.
men jag ville det. jag ville bara gå i korridorerna, med min uniform slarvigt påtagen och mina böcker i famnen. jag ville bara att allt skulle bli som förut. 19 okt, 2015 21:40 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Jag med..." Mumlade jag tyst innan jag mentalt slog mig själv igen. "Men vi kanske kan... Vi måste bara vänta ett tag tills Alferna försvunnit." Sa jag och kom ihåg några minnen från runt slottet.
19 okt, 2015 21:45 |
|
Borttagen
|
"men ministeriet har väl sett vilka förbannelser vi har använt. jag kommer hamna i azkaban," sa jag tyst och försökte att inte gråta.
19 okt, 2015 22:07 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Nej de... De måsteveta varför man sagt dem där förbannelserna. De var ju för att skydda hogwarts och varandra." Sa jag medans jag kramade honom lite hårdare.
20 okt, 2015 06:35 |
|
Mysismy
Elev |
Skrivet av Shadow of hope: Jag hade varit shockad och livrädd när Draco plötsligt störtat ner mot marken, jag hade varit paralyserad och kunde inte röra mig alls. Men när Hermione fångat honom och de andra åkt ner till marken säkra så lugnade jag ner mig och kunde röra mig igen. När jag kom ner så var Draco avsvimmad, jag var rädd att han var.... Borta. Men som tur är så berättade Hermione att han bara var avsvimmad. När han vaknade så blev jag jätte lättad och glad men när han började gråta så satte jag mig snabbt ner på marken bredvid honom och kramade honom medans jag försökte säga uppmuntrande saker men att han grät gjorde mig genaste ledsen. *host*det var jag som fångade Draco och sa att han var ok*host* The fangirl life is The best life!
20 okt, 2015 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen