ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- "Det kan inte vara Hogwarts! Sjön är för liten, och borgen... Är också för liten! Det går inte!" Svarade jag fundersamt. "Med det kan vara ett typ 'minihogwarts'!" Skrattade jag. "Vi kan väll kola om stora salen finns?" Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 20:48 |
|
Borttagen
|
Gwen
När jag följer efter Kayla kan jag inte sluta tänka på vad jag såg i skogen. Jag bestämmer mig för att berätta. "Hörni, jag så mördaren. Jag såg honom. Det var ingen han. Det var jag." 23 aug, 2015 21:21 |
|
Borttagen
|
Will
"Nej, det kan det inte vara!" Säger jag samtidigt som jag lyfter upp en bild av Gwen och ett kvitto från en butik där de gör masker. 23 aug, 2015 21:23 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- Jag stelnar till, och vänder mig om. "Gwen, var det... Du?" Frågar jag förvirrat. Jag känner ett hat i bröstet som växer. Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 21:23 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Jag förstår det inte själv! Men jag vet vad jag såg, det var jag. Tänk såhär; Om Hogwarts finns, varför skulle inte tidvändare finnas?" 23 aug, 2015 21:25 |
|
Borttagen
|
Will
"Men kolla här!" Säger jag och slänger bevisen framför Gwen. 23 aug, 2015 21:27 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- "Men... Såg du dig..." Allt faller på plats. "Men... Gwen... Har du en sådan röst?" Säger jag. Nästan gråtande. Hatet växer ennu mer, och det svartnar framför ögonen. Några sekunder senare har jag hoppat på gwen, och tar fram en av knivarna, sätter mot strupen, och frågar sedan "varför?!" Med ett hat i rösten, så stark att Will ryggar tillbaka. Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 21:31 |
|
Borttagen
|
(förlåt om jag missat, vad är bevisen?)
23 aug, 2015 21:31 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Kayla", mumlar jag hest. Jag försökte stoppa henne men mina ord drunknade så jag fick bara fram pip. 23 aug, 2015 21:33 |
|
Borttagen
|
Will
Det flyger en sömnpil i genom fönstret. Den fastnar i min väst. Jag drar snabbt ut den och sätter i Kaylas arm. 23 aug, 2015 21:33 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen