Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
18 aug, 2015 19:43 |
|
Borttagen
|
Jag flög efter Eric.
18 aug, 2015 19:45 |
|
Lele
Elev |
18 aug, 2015 19:46 |
|
Borttagen
|
Jag ville stanna på hogwarts. Jag bad Remus att han skulle skicka en uggla till mina föräldrar.
18 aug, 2015 19:49 |
|
Lele
Elev |
Jag kom på att det var väldigt långt hem så jag flög tillbaka och letade efter någon som kunde skicka en uggla hem.
*Remus är väl inte på skolan trodde jag* Mama, kudos for saying that. For spilling.
18 aug, 2015 20:08 |
|
Borttagen
|
* Han har väl inte åkt än?*
Jag flög mot Den grå damen. 18 aug, 2015 20:10 |
|
Lele
Elev |
*glömde vilket år vi körde*
Jag hittade ingen människa men jag hittade Valmo och Grå Damen Mama, kudos for saying that. For spilling.
18 aug, 2015 20:12 |
|
Borttagen
|
" Hej." sa jag till Eric.
18 aug, 2015 20:21 |
|
Lele
Elev |
18 aug, 2015 20:22 |
|
Borttagen
|
jag log.
18 aug, 2015 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen