Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Som du vet är det ganska många andra vampyrer här, så jag ville inte ta risken att ta hit henne.
Men hon vill bli vampyr."
2 nov, 2013 18:37
|
|
Borttagen
|
2 nov, 2013 18:46
|
|
Borttagen
|
"Jag kan be henne komma hit, om du vill."
2 nov, 2013 18:49
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte..."
Mumlade jag tvekande.
2 nov, 2013 18:50
|
|
Borttagen
|
"Okej. Säg till mig när du har bestämt dig." sa jag och ställde mig upp.
2 nov, 2013 18:51
|
|
Borttagen
|
"Vänta"
Jag ställde mig upp och gav henne en tveksam kram.
2 nov, 2013 18:52
|
|
Borttagen
|
Jag kramade henne tillbaka, en aning förvånat.
2 nov, 2013 18:54
|
|
Borttagen
|
"Tack..."
Mumlade jag när jag lossat mitt grepp.
2 nov, 2013 18:54
|
|
Borttagen
|
Jag log.
"Det var så lite så!"
Jag vände mig om och började gå nerför trappan.
2 nov, 2013 18:56
|
|
Borttagen
|
Jag stängde dörren efter henne. Sen slog jag på musik och vred upp volymen en aning. Jag brydde mig inte om Will skulle bli irriterad på mig. Jag satte mig på fönsterbrädan och såg ut.
2 nov, 2013 18:57
|
Du får inte svara på den här tråden.