Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 75 76 77 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Som du vet är det ganska många andra vampyrer här, så jag ville inte ta risken att ta hit henne.
Men hon vill bli vampyr."

2 nov, 2013 18:37

Borttagen

Avatar


"Mhm..."
Mumlade jag.

2 nov, 2013 18:46

Borttagen

Avatar


"Jag kan be henne komma hit, om du vill."

2 nov, 2013 18:49

Borttagen

Avatar


"Jag vet inte..."
Mumlade jag tvekande.

2 nov, 2013 18:50

Borttagen

Avatar


"Okej. Säg till mig när du har bestämt dig." sa jag och ställde mig upp.

2 nov, 2013 18:51

Borttagen

Avatar


"Vänta"
Jag ställde mig upp och gav henne en tveksam kram.

2 nov, 2013 18:52

Borttagen

Avatar


Jag kramade henne tillbaka, en aning förvånat.

2 nov, 2013 18:54

Borttagen

Avatar


"Tack..."
Mumlade jag när jag lossat mitt grepp.

2 nov, 2013 18:54

Borttagen

Avatar


Jag log.
"Det var så lite så!"
Jag vände mig om och började gå nerför trappan.

2 nov, 2013 18:56

Borttagen

Avatar


Jag stängde dörren efter henne. Sen slog jag på musik och vred upp volymen en aning. Jag brydde mig inte om Will skulle bli irriterad på mig. Jag satte mig på fönsterbrädan och såg ut.

2 nov, 2013 18:57

1 2 3 ... 75 76 77 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.