Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Jag vinkar till Niall genom fönstret.
11 nov, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
Jag ler och vinkar tillbaka.
Pappa startar bilen och kör iväg.
11 nov, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
Jag går till nedre våningen och börjar laga mat åt mig.
11 nov, 2013 21:04
|
|
Borttagen
|
Pappa parkerar på vår gård.
"Okej, börja med ditt rum, sedan tar du badrummet" säger han.
Jag nickar och går in.
11 nov, 2013 21:05
|
|
Borttagen
|
Jag frågar mamma om hon vill ha mat och börjar duka bordet.
11 nov, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
Jag går in i mitt rum och öppnar en flyttkartong.
I den packar jag ner saker ur min bokhylla.
11 nov, 2013 21:09
|
|
Borttagen
|
Mamma sätter sig vid bordet.
- Du, är det något speciellt mellan dig och Niall undrar hon. Jag ser förvånat på henne och skakar snabbt på huvudet.
11 nov, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
Jag packar två kartonger fulla och sedan börjar jag med badrummet som bara fyller en liten kartong.
11 nov, 2013 21:15
|
|
Borttagen
|
Mamma nickade och fortsatte äta.
11 nov, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
Jag går ner till pappa.
Han har packat mycket, tillräckligt mycket för att vi ska kunna bo hos Cassandra.
12 nov, 2013 18:07
|
Du får inte svara på den här tråden.