(Prs) evee & fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag höjer roat på ögonbrynen. "Flickvän? Hm..." flinar jag och nickar sedan kort.
13 nov, 2013 20:02 |
|
evee
Elev |
13 nov, 2013 20:03 |
|
Borttagen
|
"Tack? Du kan inte mena allvar..."
13 nov, 2013 20:06 |
|
evee
Elev |
13 nov, 2013 20:07 |
|
Borttagen
|
Jag fnissar lite. "Okej.."
13 nov, 2013 20:10 |
|
evee
Elev |
13 nov, 2013 20:13 |
|
Borttagen
|
"Jag ligger nog kvar här ett tag!" gäspar jag och somnar.
13 nov, 2013 20:18 |
|
evee
Elev |
13 nov, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Jag sov tyst och lugnt.
13 nov, 2013 20:34 |
|
evee
Elev |
13 nov, 2013 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen