Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

LotR (Privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

1 2 3 ... 75 76 77 ... 85 86 87
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Keya sov tungt men ibland kved hon till och kröp ihop närmre honom, som ett litet barn som behövdeskydd men med handen om hans arm. Hon drömde hemska drömmar de märktes och inte försen gryningen vaknade hon äntligen upp, kallsvettig och i Banners knä.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

4 nov, 2013 22:50

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Banner såg förvånat på henne när hon vaknade upp.
"God morgon, Keya"

Hola, Mishamigos!

5 nov, 2013 19:08

Vildvittra
Elev

Avatar


"God morgon." ler hon svagt men drar sig sedan undan, "Förlåt" sa hon och rodnade utan att se hans ansikte. Hon menade inte att vara så närgången.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

5 nov, 2013 19:35

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Det är okej", sade han med en axelryckning och masserade den bortdomnade armen. "Det är okej", upprepade han.

Hola, Mishamigos!

5 nov, 2013 22:19

Vildvittra
Elev

Avatar


"Nej, det är det inte du har inte fått sovit." sa hon och blickade på honom. Hon var orolig för honom, "Gå och lägg dig." sa hon men ville helst inte att han skulle lämna rummet.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

5 nov, 2013 22:23

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Han blinkade lite tafatt. "Jag är inte trött" Och det var han faktiskt inte, vilket förvånade honom. Han hade inte sovit något inatt.

Hola, Mishamigos!

6 nov, 2013 20:47

Vildvittra
Elev

Avatar


"Det borde du vara, du har ju inte sovit." sa hon och studerade honom och en stark lust att åter vara nära honom sköljde över henne.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

6 nov, 2013 20:55

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Han reste på sig. "Jag känner mig inte trött i alla fall"

Hola, Mishamigos!

6 nov, 2013 22:49

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya nickade och följde hans exempel och ställde sig upp.
"Vi kanske bör gå ner och ät frukost." sa hon med orörligt ansikte, hon var rädd för mannen för många.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

6 nov, 2013 22:52

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Han ryckte på axlarna. "Visst, det kan vi göra" Nu när han tänkte på det kunde han känna en hunger blomma upp.

Hola, Mishamigos!

6 nov, 2013 23:00

1 2 3 ... 75 76 77 ... 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

Du får inte svara på den här tråden.