PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Förlåt" mumlar Aily förläget och försöker sluta gråta.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 jan, 2014 15:38 |
|
Borttagen
|
Meia lutar sig mot väggen. "Varför säger du förlåt?" frågar hon. Att se ens familj och vänner var enligt henne ett ganska bra skäl till att gråta, om inte annat.
6 jan, 2014 15:48 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag, äh, strunt samma" mumlar Aily och torkar bort tårarna.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 jan, 2014 15:58 |
|
Borttagen
|
"Så Aily, är du helad nu eller stack du från sjukhustältet utan tillåtelse?" frågar Meia.
6 jan, 2014 16:15 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag stack" säger hon och ler lite svagt.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 jan, 2014 16:23 |
|
Borttagen
|
"Då får du gå tillbaka dit", säger Meia och ler.
6 jan, 2014 16:28 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag vill inte" muttrar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 jan, 2014 16:32 |
|
Borttagen
|
"Det förstår jag, men tyvärr så måste du", säger Meia.
6 jan, 2014 16:33 |
|
amanda1104
Elev |
Aily suckar.
"Det är ingen annan där" säger hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 jan, 2014 16:38 |
|
Borttagen
|
"Nehej, men om du inte har blivit ivägsläppt så måste du stanna där tills du blir det", säger Meia bestämt. "Kom, så går vi."
6 jan, 2014 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen