Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PJ roll(privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)

1 2 3 ... 75 76 77 ... 85 86 87
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


"Förlåt" mumlar Aily förläget och försöker sluta gråta.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 jan, 2014 15:38

Borttagen

Avatar


Meia lutar sig mot väggen. "Varför säger du förlåt?" frågar hon. Att se ens familj och vänner var enligt henne ett ganska bra skäl till att gråta, om inte annat.

6 jan, 2014 15:48

amanda1104
Elev

Avatar


"Jag, äh, strunt samma" mumlar Aily och torkar bort tårarna.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 jan, 2014 15:58

Borttagen

Avatar


"Så Aily, är du helad nu eller stack du från sjukhustältet utan tillåtelse?" frågar Meia.

6 jan, 2014 16:15

amanda1104
Elev

Avatar


"Jag stack" säger hon och ler lite svagt.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 jan, 2014 16:23

Borttagen

Avatar


"Då får du gå tillbaka dit", säger Meia och ler.

6 jan, 2014 16:28

amanda1104
Elev

Avatar


"Jag vill inte" muttrar Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 jan, 2014 16:32

Borttagen

Avatar


"Det förstår jag, men tyvärr så måste du", säger Meia.

6 jan, 2014 16:33

amanda1104
Elev

Avatar


Aily suckar.
"Det är ingen annan där" säger hon.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 jan, 2014 16:38

Borttagen

Avatar


"Nehej, men om du inte har blivit ivägsläppt så måste du stanna där tills du blir det", säger Meia bestämt. "Kom, så går vi."

6 jan, 2014 16:40

1 2 3 ... 75 76 77 ... 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)

Du får inte svara på den här tråden.